• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kustību koordinācijas attīstība 6-7 gadīgiem bērniem basketbola nodarbībās

Thumbnail
Открыть
299-85775-Rutule_Annija_ar19100.pdf (969.6Kb)
Автор
Rutule, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mihno, Linda
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt 6-7 gadus vecu bērnu koordinācijas spēju attīstības iespējas basketbola nodarbībās. Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tiek analizēta vairāku autoru zinātniskā literatūra par koordinācijas attīstību, vecumposmu īpatnībām un basketbola teorētiskiem aspektiem attiecībā uz izvēlēto vecumposmu un koordināciju. Empīriskajā daļā darba autore iepazīstina ar izvēlētajiem vingrinājumiem basketbola treniņos koordinācijas attīstībai. Sniegti koordinācijas attīstības dati pirms pētījuma veikšanas, kā arī dati pētījuma beigās. Darba noslēgumā autore secina, ka pozitīvu koordinācijas spēju attīstību ietekmē mērķtiecīgs pedagoģiskais darbs, par to liecina izmaiņas bērnu koordinācijas spējās. Taču, lai noteiktu bērna potencionālās spējas, vajadzīgi 2-3 gadi attīstīt un pētīt.
 
Aim of the research paper: to explore, theoretically and practically, the abilities of improvement in movement coordination in children aged 6-7 in basketball training. The theoretical section of the research paper analyses scientific research of various authors in the field of coordination development, characteristics of age, and the theoretical aspects of coordination and age in relation to basketball. In the empirical section of this research paper, the author introduces the chosen exercises to be used in basketball practice to improve coordination. This work contains the collected data regarding coordination abilities before the study as well as data from after the study has been completed. The author of this research paper then concludes that positive development of coordination is heavily influenced by specific focused pedagogical methods, as demonstrated by the changes in the coordination abilities of the children. However, in order to fully appreciate the potential of a child’s abilities, it is necessary to research and document the process over a 2-3 year period.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57651
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV