Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Evija
dc.contributor.authorLešinska, Silvija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:08Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85809
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57655
dc.description.abstractDiplomdarbā tiek pētīts, kā iespējams pilnveidot 8. klases skolēnu klausīšanās prasmes, izmantojot autentiskos video materiālus angļu valodas stundās. Darbs sniedz ieskatu klausīšanās prasmju nozīmē komunikācijā un autentisko video materiālu izmantošanā angļu valodas stundās. Izvēlētā pētījuma metode bija gadījuma pētījums kādā no Latvijas vidusskolām. Skolēnu aptaujas, testi, skolēnu atsauksmes un intervijas ar trīs angļu valodas skolotājām tika izmantotas kā datu ieguves metodes. Iegūtie dati liecina, ka autentisku video materiālu izmantošana angļu valodas stundās, pozitīvi ietekmē skolēnu klausīšanās prasmes: skolēniem ir vieglāk saprast dažādus akcentus, viņus mazāk ietekmē fona troksnis, kā arī viņi var labi saprast, kad runātāji runā ātri. Ņemot vērā pētījuma rezultātus, diplomdarbs var kalpot kā vadlīnijas citiem angļu valodas skolotājiem stundu veidošanā, iekļaujot autentiskos video materiālus, lai pilnveidotu skolēnu klausīšanās prasmes.
dc.description.abstractThe present Diploma Paper researches the ways of improving Grade 8 students’ listening skills by introducing authentic videos into English language lessons. First two chapters of the Paper give an insight in the importance of listening skills and the usage of authentic videos in English language lessons. The chosen method of research was a case study in public Secondary School located in Latvia. Students’ questionnaire, tests, students’ feedback questionnaire and an interview with three English language teachers were used to collect data. The research sample consisted of 22 Grade 8 students. The gained data showed that the usage of authentic video materials in English language lessons have positive impact on students’ listening skills: it is easier for students to understand different accents, students are less effected by background noise, and they can understand well when the speakers speak fast. Considering the results, the Diploma Paper can be used as a guideline for English language teachers for designing lessons based on authentic videos in order to improve students’ listening skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectlistening skills
dc.subjectauthentic videos
dc.subjectcriteria for selecting authentic videos
dc.subjectstudents of Grade 8
dc.titleAutentiskie video materiāli skolēnu klausīšanās prasmju pilnveidei angļu valodas stundās 8. klasē
dc.title.alternativeAuthentic videos to improve students’ listening skills in english language lessons in grade 8
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record