Show simple item record

dc.contributor.advisorVorobjovs, Aleksandrs
dc.contributor.authorAndersone, Ingūna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:11Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86081
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57673
dc.description.abstractSkolotāja pieredzes darbs izstrādāts ar mērķi izpētīt tiešsaistes digitālo rīku izmantošanas iespējas statistikas pētījumu datu analīzē vidusskolas kursā “Matemātika I”, lai mācību procesā integrētu skolēnu veiktu pētījumu tematā “Statistika” atbilstoši 2020. gadā ieviestajam vispārējās vidējās izglītības standartam. Izglītības gadījuma pētījuma ietvaros tika plānots, organizēts un izvērtēts mācību process, kas ļauj pilnvērtīgi izmantot digitālos rīkus statistikas pētījuma ietvaros un attīsta kursa “Projekta darbs” veikšanai nepieciešamās prasmes, tika novērots un analizēts skolēnu zināšanu un prasmju ieguves process, skolēnu individuālais vērtējums pašnovērtējuma un savstarpēja vērtējuma formā, skolēnu grupas intervijā paustais viedokli par statistikas pētījuma īstenošanu un lietderīgumu. Maģistra darba rezultātā ir izveidots, pilnveidots, demonstrēts un piedāvāts metodisko materiālu komplekts skolotājiem mācību procesa attīstībai un dažādošanai.
dc.description.abstractThe teacher's experience work is designed to explore the use of online digital tools in the analysis of statistical research data in the secondary school course "Mathematics I" to integrate students' statistical research in the learning process in accordance with the general secondary education standard introduced in 2020. Within the framework of the educational case study, a learning process was planned, organized and evaluated, which allows fully fledged use of digital tools within the statistical research and develops the skills required for the course “Project Work”. The process of students' acquisition of knowledge and skills, students' individual evaluation in the form of self-evaluation and mutual evaluation, the opinion expressed in the student group interview on the implementation and usefulness of the statistical research was observed and analysed. As a result of the master's thesis, a set of methodological materials for teachers has been created, improved, demonstrated and offered with the aim of developing and diversifying the learning process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdigitālie rīki
dc.subjectdatu analīze
dc.subjectstatistika
dc.subjectgadījuma pētījums
dc.titleTiešsaistes digitālo rīku izmantošana statistikas pētījumu datu analīzē vidusskolā
dc.title.alternativeThe Use of Online Digital Tools in Statistical Research Data Analyze in the Secondary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record