• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Procedurāla spēles tēlu (NPC) ģenerēšana

Thumbnail
Открыть
302-85901-Norenberga_Zane_zn17004.pdf (4.171Mb)
Автор
Norenberga, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Šostaks, Agris
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Spēlētāja nespēlējamo tēlu (NPC) veidošana ir svarīga, jo tēli palīdz izprast spēles stāstu, taču katra tēla veidošana ir laikietilpīgs process. Tēli tiek iedalīti divos veidos - pretinieki un sadarbības tēli. Pretinieku mākslīgais intelekts laika gaitā ir uzlabojies, taču sadarbības tēli ir atstāti novārtā. Darbā tiek apskatīti veidi kā iespējams ģenerēt NPC, kā piešķirt tiem emocijas un personību. Tiek izvirzīts mērķis izveidot universālu pieeju NPC ģenerēšanai ar emocijām un personību, kura var tikt izmantota dažādu žanru spēlēs.
 
Creating NPCs is important because they are important to telling the game’s story, but creating each character is a time consuming process. NPCs are split into two categories - enemies and allies. Enemy artificial intellect has been improving over time while the artificial intellect for ally creation has been neglected. This paper looks at the possible ways of generating NPCs and how to give them emotions and a personality. The aim of the paper is to create a universal approach to generating NPCs with emotions and personality that can be used in games of different genres.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57789
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV