"Talespire" objektu ģenerēšanas ietvars
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
lav
Abstract
Darba “TaleSpire objektu ģenerēšanas ietvars” ietvaros tika uzprojektēts, izstrādāts un dokumentēts un notestēts Python ietvars, kas spēj pēc specificētiem parametriem ģenerēt dabisku reljefu, un izvietot uz tā objektus balstoties uz parametriem, kas katram objektam ir individuāli. Ietvara galvenais mērķis ir padarīt pieejamu dabisku reljefu izmantošanu iekš TaleSpire vides. Reljefa ģenerēšanai, un objektu izvietošanai tiek realizēta ar trokšņu karšu un gadījumskaitļu ģeneratoru palīdzību.
During the project a Python framework was proposed, developed, documented, and tested. A framework that can generate natural looking terrain based on user preset parameters, and scattered objects on top of the terrain based on a multiplicity of settings. Generation of heightmaps and placement maps is realized using noise maps and random number generators.
During the project a Python framework was proposed, developed, documented, and tested. A framework that can generate natural looking terrain based on user preset parameters, and scattered objects on top of the terrain based on a multiplicity of settings. Generation of heightmaps and placement maps is realized using noise maps and random number generators.