LTV un TV3 Group Latvija iekšējās komunikācijas loma un rīku efektivitāte darbinieku lojalitātes stiprināšanā
Autor
Gaile-Gulbiņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darbā aplūkota tēma par medija organizācijas iekšējās komunikācijas nozīmi, veicot salīdzinājumu starp divām vadošajām Latvijas mediju organizācijām - “Latvijas Televīzija” un “TV3 Group Latvija”. Pētījumā tiek rastas atbildes vai organizācijas apzināti izmanto iekšējās komunikācijas rīkus un vai tie ir noteicošie, lai stiprinātu darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot vai organizācijas iekšējās komunikācijas rīki rada lojalitāti darbiniekos. Mērķa sasniegšanai, pamatojoties uz teorētisko bāzi, tiek apskatītas dažādas teorijas par organizācijas raksturojumu, par organizācijas kultūru, par mediju organizācijām, par iekšējās komunikācijas rīkiem un lojalitātes veidojošiem aspektiem. Izvirzītā mērķa sasniegšanai darba autore izvirza pētnieciskos jautājumus, apkopo teorētisko bāzi un uz tās pamata izveido praktisko pētījuma sadaļu, pēc praktiskā pētījuma veikšanas apkopo rezultātus un izdara secinājumus. Darbā tiek izmantotas divas pētnieciskās metodes, kas ir – anonīmas darbinieku interneta aptaujas, kurā tiek iekļauti gan nestrukturēti, gan strukturēti jautājumi, bet kā otra pētnieciskā metode- daļēji strukturētās intervijas ar mediju organizācijas pārstāvjiem. Ar kvalitatīvās metodes palīdzību tiek izskaidroti kvantitatīvi iegūtos datus. The author's work looks at the topic of the importance of internal communication of the media organization by comparing two leading Latvian media organizations - “Latvijas Televīzija” and “TV3 Group Latvija”. The study finds answers whether organizations deliberately use internal communication tools and whether they are decisive in strengthening employee loyalty to the company. The aim of the author's work is to find out whether the organization's internal communications tools create loyalty to employees. The objective is based on a theoretical basis on a variety of theories on organization characteristics, on organization culture, on media organizations, on internal communication tools and on loyalty-building aspects. In order to achieve the objective pursued, the author of the work raises research issues, compiles the theoretical base and draws up a practical section of the study, compiles the results and draws conclusions after carrying out the practical study. The work uses two research methods, which are - anonymous internet surveys of employees, which include both unstructured and structured issues and as a second research method, semi-structured interviews with representatives of the media organization. The qualitative method explains the quantified data.