VAS starptautiskās lidostas "Rīga" komunikācija sociālajos tīklos "Facebook" un "Instagram" covid-19 izplatības laikā
Autor
Bateņina, Justīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnača, Līva
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba “VAS starptautiskās lidostas “Rīga” komunikācija sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram” covid-19 izplatības laikā” mērķis ir noskaidrot VAS starptautiskās lidostas “Rīga” komunikāciju sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram” laikā, kad covid-19 pandēmijas dēļ tika ierobežota aviosatiksme. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīti tādi jēdzieni kā komunikācija, sociālie tīkli un sociālie mediji, sociālo tīklu platforma “Facebook”, sociālo tīklu platforma “Instagram”, mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Bakalaura darba pētījuma veikšanai tika izmantotas trīs pētniecības metodes: kontentanalīze, interneta aptauja, daļēji strukturēta intervija. Darbā iegūtie secinājumi liecina, ka VAS starptautiskās lidostas “Rīga” komunikācija sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram” ir bijusi nepārāk aktīva, kas norāda uz to, ka netika publicēta aktuālākā informācija, sekotājiem informācija ir bijusi grūti sasniedzama. The aim of the bachelor's thesis “Communication of SJSC Riga International Airport on social networks“ Facebook ”and“ Instagram ”during the spread of covid-19” aims to find out the communication of SJSC Riga International Airport on social networks “Facebook” and “Instagram” during to covid-19 pandemics when air traffic was restricted. The theoretical part of the work deals with such concepts as communication, social networks and social media, social networking platform “Facebook”, social networking platform “Instagram”, marketing communication in social networks. Three research methods were used to conduct the research of the bachelor's thesis: content analysis, internet survey, semi-structured interview. The conclusions obtained in the work show that the communication of SJSC Riga International Airport on the social networks “Facebook” and “Instagram” has not been too active, which indicates that the most up-to-date information was not published, the information was difficult for followers to reach.