Sociālie tīkli kā mārketinga platforma. Skrīveru Saldumi gadījuma analīze
Author
Diabate, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs “Sociālie tīkli kā mārketinga platforma. “Skrīveru saldumi” gadījuma analīze” ir izstrādāts ar mērķi izpētīt un vērtēt uzņēmuma “Skrīveru saldumi” veidoto saturu sociālajos tīklos Facebook un Instagram, cik efektīvi ar šo komunikāciju tiek sasniegta mērķauditorija un kāda ir lietotāju attieksme pret to. Darbs sastāv no trīs galvenajām daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā tika pētīts mārketings un patērētāju uzvedība, integrētā mārketinga komunikācija, sociālie mediji un digitālā komunikācija. Metodoloģiskajā daļā iekļauta informācija par anketēšanu kā pētniecības metodi, kvalitatīvo satura analīzi, dziļi strukturēto interviju un bakalaura darba pētījuma plānu. Empīriskajā daļā kā kvalitatīvā pētniecības metode tika izmantota daļēji strukturētā intervija ar “Skrīveru saldumi” mārketinga komunikācijas speciālisti, kā arī, tika veikta aptauja sociālo tīklu lietotāju vidū un sociālo mediju analīzei izmantota kvalitatīvā satura analīze . Bachelor's thesis topic is “Social networks as a marketing platform. The case study of “Skrīveru saldumi”. The purpose of this research is to study and evaluate the content created by the company “Skrīveru saldumi” on the social networks Facebook and Instagram, how effectively their communication reaches the target audience and what is the attitude of users towards it. The study consists of three main parts - theoretical, methodological and empirical. The theoretical basis of the study consists of marketing, consumer behavior, integrated marketing communication, social media and digital communication. The methodological part includes information about questionnaires as a research method, qualitative content analysis, an interview and a bachelor's thesis research plan. Empirical part consists of a semi-structured interview with “Skrīveru saldumi” marketing communications specialist as a qualitative research method, a survey among social network users and qualitative content analysis for social media analysis.