Show simple item record

dc.contributor.advisorKalviškis, Uldis
dc.contributor.authorZālamans, Tomass Dāvis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:40:06Z
dc.date.available2022-05-27T12:40:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85836
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58665
dc.description.abstractKvalifikācijas darba mērķis ir papildināt klientu attiecību pārvaldības sistēmas “SAP C4C” funkcionalitāti integrējot to ar ārēju lietotni “servisa katalogs”, kura ļaus klientu atbalsta speciālistiem viegli atrast atbildes uz dažādiem produktam specifiskiem jautājumiem. Darbs tika izstrādāts izmantojot Kubernetes un Docker tehnoloģijas, React bibliotēku, Go un JavaScript programmēšanas valodas.
dc.description.abstractThe purpose of the qualification paper is to extend the functionality of the customer relationship management system "SAP C4C" by integrating it with an external application “service catalog”, which allows customer support specialists to easily find answers to various product-specific questions. The application was developed using Kubernetes and Docker technologies, React library, Go and Javascript programming languages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectSAP
dc.subjectSAP C4C
dc.subjectKyma
dc.subjectKubernetes
dc.subjectDocker
dc.title“SAP C4C” sistēmas papildināšana un integrācija ar ārējām sistēmām
dc.title.alternative“SAP C4C” system extension and integration with external systems
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record