• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Procedurāla spēles tēlu (NPC) ģenerēšana

Thumbnail
Öffnen
302-85901-Norenberga_Zane_zn17004.pdf (4.171Mb)
Autor
Norenberga, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Šostaks, Agris
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Spēlētāja nespēlējamo tēlu (NPC) veidošana ir svarīga, jo tēli palīdz izprast spēles stāstu, taču katra tēla veidošana ir laikietilpīgs process. Tēli tiek iedalīti divos veidos - pretinieki un sadarbības tēli. Pretinieku mākslīgais intelekts laika gaitā ir uzlabojies, taču sadarbības tēli ir atstāti novārtā. Darbā tiek apskatīti veidi kā iespējams ģenerēt NPC, kā piešķirt tiem emocijas un personību. Tiek izvirzīts mērķis izveidot universālu pieeju NPC ģenerēšanai ar emocijām un personību, kura var tikt izmantota dažādu žanru spēlēs.
 
Creating NPCs is important because they are important to telling the game’s story, but creating each character is a time consuming process. NPCs are split into two categories - enemies and allies. Enemy artificial intellect has been improving over time while the artificial intellect for ally creation has been neglected. This paper looks at the possible ways of generating NPCs and how to give them emotions and a personality. The aim of the paper is to create a universal approach to generating NPCs with emotions and personality that can be used in games of different genres.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58703
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5901]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV