Ritma spēle
Autor
Červjakovs, Sergejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Mizniks, Ilvars
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta 2D ritma spēles izveide tā prasību specifikācija. Spēle veidota C# programmēšanas valodā ar Unity spēļu dzinēja palīdzību. Spēle sastāv no vairākām kartēm. Kartes sastāv no objektiem(notīm), kuri paradās uz ekrāna dažādās pozīcijās un dažādos laika posmos. Pie tam kartes tiek atskaņotas ar atbilstošu mūziku, imitējot ritma sajūtu, kamēr spēlētājs mijiedarbojas ar objektiem dziesmas taktā. Sistēmas pamatdarbība norisinās, kā darbvirsmas lietotne, tās datu uzglabāšanai netiek pielietotas datu bāzes. The qualification job describes the creation of a 2D rhythm game with its requirements specification. The game is developed using C# programming language and Unity game engine. The game consists of several maps. Maps consist of objects that appear on the screen in various positions and at various times. In addition, maps are played with appropriate music, simulating a sense of rhythm as the player interacts with objects in time with the song. The software works as a desktop application, no databases are used to store data.