• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mākslīgais intelekts un noziedzīgi nodarījumi pret ceļu satiksmes drošību

Thumbnail
Открыть
307-80820-Mikelsons_Lauris_lm09179.pdf (681.8Kb)
Автор
Miķelsons, Lauris
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Hamkova, Diāna
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba izstrāde veltīta samērā jaunam un ne tik plaši izzinātam un izprastam, tomēr mūsdienās ļoti aktuālam tematam kā mākslīgais intelekts un noziedzīgi nodarījumi pret ceļu satiksmes drošību, kura pētniecība tiesību zinātnē ir uzsākta samērā nesen. Maģistra darba pamatā tika analizēts normatīvo aktu regulējums attiecībā uz mākslīgā intelekta vadītiem autonomajiem transportlīdzekļiem, tajā skaitā tika izpētīta mākslīgā intelekta vēsturiskā attīstība, jēdziens un tā klasifikācija, ceļu satiksmes jomas regulējums, kā arī saskatāmās problēmas spēkā esošajā regulējumā saistībā ar kriminālatbildības piemērošanu noziedzīgos nodarījumos pret ceļu satiksmes drošību. Maģistra darba rezultāti liecina, ka normatīvo aktu regulējums šajā jomā nav izstrādāts, kas attiecīgi apgrūtina iespējas saukt personas pie kriminālatbildības saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem pret ceļu satiksmes drošību. Atslēgas vārdi: mākslīgais intelekts, autonomie transportlīdzekļi, kriminālatbildība, ceļu satiksme, drošība, noziedzīgi nodarījumi.
 
The development of the master's thesis is dedicated to a relatively young and not so widely known and understood, yet today, a very topical theme such as artificial intelligence and road safety offences, the research of which has been launched relatively recently in law science. The master's thesis was based on an analysis of the regulatory framework for artificial intelligence driven autonomous vehicles, including the historical development of artificial intelligence, the concept and classification of artificial intelligence, road traffic regulation, and identifiable problems in the existing framework for criminal offences against road safety. The results of the master's thesis show that regulatory frameworks in this area have not been developed, which consequently makes it more difficult to prosecute persons in connection with road safety offences. Key words: artificial intelligence, autonomous vehicles, criminal liability, road traffic, safety, criminal offences.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58830
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses [5185]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV