SIA Rimi Latvija un SIA Maxima Latvija komunikācijas sociālajā tīklā Instagram analīze (2015. - 2021.gads)
Autor
Berkmane, Ruta Zanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba “SIA Rimi Latvija un SIA Maxima Latvija komunikācijas sociālajā tīklā Instagram analīze (2015. – 2021.gads) ‘’ mērķis ir noskaidrot , kādus reklāmas elementus izmanto “SIA Rimi Latvija’’, kādus “SIA Maxima Latvija’’ savos Instagram sociālajos kontos komunikācijā ar patērētājiem. Bakalaura mērķis ir noskaidrot ne vien izmantotos komunikācijas veidus sociālajā tīklā Instagram, aplūkojot teorijas par pārliecināšanas komunikāciju, pārliecināšanas komunikāciju reklāmā, komunikāciju sociālajos tīklos un sociālo tīklu satura analīzi. Pētījuma daļā izmantotas un aprakstītas metodes: padziļinātā telefonintervija un satura analīze. Pētījumā secināts, ka — pārliecināšanas komunikācijai ir ļoti liela loma un nozīme uzņēmumu veidotajā Instagram saturā. The aim of the bachelor's thesis “Analysis of SIA Rimi Latvia and SIA Maxima Latvia communication in the social network Instagram (2015 – 2021)’’ is to find out which advertising elements are used by “SIA Rimi Latvia’’, which “SIA Maxima Latvia’’ in their Instagram social accounts in communication with consumers. Bachelor's goal is not only to find out the types of communication used in the social network instagram, looking at theories of persuasion communication, persuasive communication in advertising, communication on social networks and analysis of social network content. The methods used and described in the research part: in-depth interview and content analysis. The study concludes that – the roll of persuasive communication in compannies communication with audience on social network Instagram, is very big.