• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola Tymbark integrētā mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instagram

Thumbnail
Открыть
309-86105-Gurena_Ruta_rg18047.pdf (2.249Mb)
Автор
Gurēna, Rūta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Zīmola Tymbark integrētā mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instragram” . Darba mērķis ir noskaidrot un novērtēt zīmola Tymbark komunikācijas aktivitātes sociālajos medijos. Izvirzītā pētnieciskā problēma ir noskaidrot, vai zīmola Tymbark komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook ir pietiekami veiksmīgs veids, kā veicināt zīmola atpazīstamību un pārdošanu. Pētījuma mērķis ir izpētīt un novērtēt zīmola Tymbark komunikācijas aktivitātes sociālajos medijos un noskaidro,t kādi komunikācijas paņēmieni tiek izmantoti. Bakalaura darbā ir ievads, teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Pētījuma veikšanai izmantotas kvalitatīvās metodes - intervija ar zīmola vadītāju, kvantitatīvā metode – aptauja un kvantitatīvā kontentanalīze. Pamatojoties uz darba teorētiskajā daļā izmantoto literatūru un empīriskajā daļā iegūtajiem rezultātiem, tiek izdarīti secinājumi.
 
The theme of the bachelor's thesis is "Tymbark brand integrated marketing communication on Facebook and Instragram social media". The aim of the work is to find out and evaluate the communication activities of the brand Tymbark on social media. The research challenge is to find out if Tymbark's communication on social media Instagram and Facebook is a successful enough way to promote and promote the brand. The aim of the research is to study and evaluate the communication activities of the Tymbark brand on social media and to find out what communication techniques are used. The bachelor's thesis has an introduction, theoretical, methodological and empirical part. Qualitative methods were used for the research - interview with the brand manager, quantitative method - survey and quantitative content analysis. Based on the literature used in the theoretical part of the work and the results obtained in the empirical part, conclusions are drawn.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58930
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV