SIA „Mūsa Motors Rīga” iekšējas komunikācijas analīze
Author
Otčenko, Romāns Maikls
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “SIA “Mūsa Motors Rīga” iekšējas komunikācijas analīze”. Pētnieciskā problēma ir izpētīt kā un ar kādiem komunikācijas instrumentiem un kanāliem uzņēmumā „Mūsa Motors Rīga” tiek organizēta iekšējā komunikācija un vai uzņēmuma darbinieki ir apmierināti ar to. Bakalaura darba mērķis ir iepazīties ar uzņēmuma „Mūsa Motors Rīga” iekšējo komunikāciju un darbinieku viedokļiem par iekšējo komunikāciju uzņēmumā, lai sasniegtu mērķi bakalaura darba tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi: izpētīt akadēmisko literatūru par sabiedriskām attiecībām, organizāciju, organizācijas komunikāciju un iekšējo komunikāciju; aprakstīt pētījuma metodoloģiju – interviju un aptauju; empīriski noskaidrot SIA „Mūsa Motors Rīga” iekšējas komunikācijas raksturojumus un instrumentus, uzņēmuma darbinieku apmierinātību ar iekšējo komunikāciju, kā arī mārketinga vadītāja viedokli par iekšējo komunikāciju; pamatojoties uz iegūto informāciju no akadēmiskās literatūras un empīriski iegūtajiem datiem, izdarīt secinājumus un izstrādāt rekomendācijas komunikācijas pilnveidošanai. Bakalaura darba teorētiskajā daļa tiek aprakstīta teorija par sabiedriskām attiecībām, organizācijas komunikāciju un iekšējo komunikāciju. Datu vākšanai tiek izmantota kvalitatīvā pētniecības metode intervija un kvantitatīvā pētniecības metode aptauja. Bakalaura darba noslēgumā tiek izdarīti secinājumi par iekšējo komunikācija SIA “Mūsa Motors Rīga” un izstrādāti priekšlikumi tās pilnveidošanai. Bachelor thesis is “Analysis of internal communication in SIA “Mūsa Motors Rīga”. The research problem of this bachelor’s thesis is to study how the internal communication is organized in SIA “Mūsa Motors Rīga” and to investigate which communication channels are used within the organization and whether employees are satisfied with internal communication. The purpose of the bachelor’s thesis is to describe internal communication in SIA “Mūsa Motors Rīga” and the opinion of employees about this internal communication. The bachelor’s thesis has the following tasks: study the academic literature about public relations, organizational communication and internal communication; describe the research methodology – interview and survey; empirically determine the characteristics of internal communication and communication tools in SIA “Mūsa Motors Rīga”, as well as satisfactory level of employees and the opinion of marketing manager; make conclusions and recommendations for internal communication improvements, based on theoretical aspects and empirically collected data. The theoretical part of this bachelor’s thesis describes theoretical aspects about public relations, organizational communication, and internal communication. Qualitative data collection method interview and quantitative data collection method survey are used in the research. In the final part of bachelor’s thesis consists of conclusions about internal communication in SIA “Mūsa Motors Rīga” and recommendations for improvements.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze
Borovika, Simona (Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, noskaidrot kādi ārējās komunikācijas līdzekļi ir visietekmējošākie daudzu ... -
4-5gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās
Eriņa, Maruta (Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darba temats ir „4-5 gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās”. Maģistra darba mērķis ir veikt komunikācijas procesa izpēti pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā, veidojot ... -
Starpkultūru komunikācija: "Latvijas Starptautiskās skolas" piemērs
Pole, Madara (Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba “Starpkultūru komunikācija: “Latvijas Starptautiskās skolas piemērs”” mērķis ir noskaidrot, kādas starpkultūru komunikācijas prasmes un kompetences piemīt Latvijas Starptautiskās skolas darbībā iesaistītajiem, ...