Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorOtčenko, Romāns Maikls
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:41:13Z
dc.date.available2022-05-27T12:41:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86109
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58934
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “SIA “Mūsa Motors Rīga” iekšējas komunikācijas analīze”. Pētnieciskā problēma ir izpētīt kā un ar kādiem komunikācijas instrumentiem un kanāliem uzņēmumā „Mūsa Motors Rīga” tiek organizēta iekšējā komunikācija un vai uzņēmuma darbinieki ir apmierināti ar to. Bakalaura darba mērķis ir iepazīties ar uzņēmuma „Mūsa Motors Rīga” iekšējo komunikāciju un darbinieku viedokļiem par iekšējo komunikāciju uzņēmumā, lai sasniegtu mērķi bakalaura darba tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi: izpētīt akadēmisko literatūru par sabiedriskām attiecībām, organizāciju, organizācijas komunikāciju un iekšējo komunikāciju; aprakstīt pētījuma metodoloģiju – interviju un aptauju; empīriski noskaidrot SIA „Mūsa Motors Rīga” iekšējas komunikācijas raksturojumus un instrumentus, uzņēmuma darbinieku apmierinātību ar iekšējo komunikāciju, kā arī mārketinga vadītāja viedokli par iekšējo komunikāciju; pamatojoties uz iegūto informāciju no akadēmiskās literatūras un empīriski iegūtajiem datiem, izdarīt secinājumus un izstrādāt rekomendācijas komunikācijas pilnveidošanai. Bakalaura darba teorētiskajā daļa tiek aprakstīta teorija par sabiedriskām attiecībām, organizācijas komunikāciju un iekšējo komunikāciju. Datu vākšanai tiek izmantota kvalitatīvā pētniecības metode intervija un kvantitatīvā pētniecības metode aptauja. Bakalaura darba noslēgumā tiek izdarīti secinājumi par iekšējo komunikācija SIA “Mūsa Motors Rīga” un izstrādāti priekšlikumi tās pilnveidošanai.
dc.description.abstractBachelor thesis is “Analysis of internal communication in SIA “Mūsa Motors Rīga”. The research problem of this bachelor’s thesis is to study how the internal communication is organized in SIA “Mūsa Motors Rīga” and to investigate which communication channels are used within the organization and whether employees are satisfied with internal communication. The purpose of the bachelor’s thesis is to describe internal communication in SIA “Mūsa Motors Rīga” and the opinion of employees about this internal communication. The bachelor’s thesis has the following tasks: study the academic literature about public relations, organizational communication and internal communication; describe the research methodology – interview and survey; empirically determine the characteristics of internal communication and communication tools in SIA “Mūsa Motors Rīga”, as well as satisfactory level of employees and the opinion of marketing manager; make conclusions and recommendations for internal communication improvements, based on theoretical aspects and empirically collected data. The theoretical part of this bachelor’s thesis describes theoretical aspects about public relations, organizational communication, and internal communication. Qualitative data collection method interview and quantitative data collection method survey are used in the research. In the final part of bachelor’s thesis consists of conclusions about internal communication in SIA “Mūsa Motors Rīga” and recommendations for improvements.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectiekšējā komunikācija
dc.subjectorganizācijas komunikācija
dc.subjectSIA “Mūsa Motors Rīga”
dc.titleSIA „Mūsa Motors Rīga” iekšējas komunikācijas analīze
dc.title.alternativeAnalysis of internal communication in SIA "Mūsa Motors Rīga"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record