• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālo tīklu mārketinga analīze uzņēmumā SIA "Inbank Latvia".

Thumbnail
Öffnen
303-86909-Mazina_Elizabete_em19070.pdf (3.356Mb)
Autor
Māziņa, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Sociālo tīklu mārketinga analīze uzņēmumā SIA “Inbank Latvia””. Mūsdienās sociālo tīklu mārketings ir neatņemama daļa no digitālā mārketinga. Šajā bakalaura darbā autore analizē un pēta sociālo tīklu mārketinga stratēģiju un realizāciju uzņēmumā SIA “Inbank Latvia”, lai uz reāla uzņēmuma pamata novērtētu sociālo tīklu mārketinga nozīmi vispārējās mārketinga stratēģijas ietvaros. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par sociālo tīklu mārketingu, intervijas ar uzņēmuma SIA “Inbank Latvia” mārketinga projektu vadītāju rezultātiem un Latvijas sociālo tīklu lietotāju aptaujas rezultātiem, izpētīt un analizēt uzņēmuma SIA “Inbank Latvia” sociālo tīklu mārketinga aktivitātes, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA “Inbank Latvia” sociālo tīklu mārketinga pilnveidošanai Latvijas tirgū.
 
The topic of the bachelor's thesis is “Social media marketing analysis in SIA “Inbank Latvia””. Today, social media marketing is an integral part of digital marketing. In this bachelor thesis, the author analyses and researches the social media marketing strategy and implementation in the company SIA “Inbank Latvia” to assess the importance of social media marketing within the overall marketing strategy on the basis of a real company. The aim of the bachelor's thesis is to research and analyze the social media marketing activities of Inbank Latvia. To develop proposals for the improvement of the marketing of the social media of SIA “Inbank Latvia” in the Latvian market.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59008
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV