Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņš, Gundars
dc.contributor.authorOzolniece, Klinta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:01:46Z
dc.date.available2022-06-19T01:01:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86949
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59017
dc.description.abstractMūsdienās e-komercija ir veikusi strauju izaugsmi, dodot iespēju patērētajiem iegādāties preces neizejot no mājām. Lai nezaudētu lielu daļu savu ienākumu, pandēmijas radītie ierobežojumi ir stimulējuši jaunus uzņēmumus pievienoties e-komercijas videi. Tā rezultātā mainījusies ir ne tikai pati e-komercijas vide, bet arī patērētāju paradumi pirkumu veikšanā. Pētījuma metodes darbā – zinātnisko publikāciju un iepriekš veikto pētījumu analīze, aptauja ekonomiski aktīviem Latvijas iedzīvotājiem, arī salīdzinot rezultātus ar pagājušajā gadā iegūtajiem rezultātiem, noskaidrojot patērētāju paradumus e-komercijas vidē pandēmijas periodā. Aptaujas rezultāti tika analizēti ar aprakstošo un salīdzinošo metodi. Darba autorei veicot pētījumu tika secināts, ka patērētāji aktīvi izmanto e-komercijas pakalpojumus, izmēģinot jaunus interneta veikalus, pamatojoties uz dažādiem faktoriem, kuru piedāvājums no interneta veikala spēlē svarīgu lomu lēmuma pieņemšanā. Bakalaura darbs sastāv no 70 lapām, trīs nodaļām, 13 attēliem, 13 tabulām, 2 pielikumiem. Atslēgas vārdi: e-komercija, pandēmija, patērētāji, paradumu izmaiņas.
dc.description.abstractNowadays e-commerce has undergone rapid growth, enabling consumers to buy goods without leaving home. In order not to lose much of their income, the constraints created by the pandemic have stimulated new companies to join the e-commerce environment. As a result, not only the e-commerce environment itself has changed, but also consumers` purchasing habits. Study methods at work – analysis of scientific publications and studies performed previously, survey for economically active residents of Latvia, also comparing results with the results obtained last year, by clarifying consumer behaviour in the e-commerce environment during the pandemic period. The survey results were analyzed by a descriptive and comaprative method. As tudy carried out by the author concluded that consumers are actively using e-commerce services, testing new intenret shops based on a variety of factors whose supply from the internet shop plays an important role in decision-making. Bachelor`s work consists of 70 pages, 13 pictures, 13 tables, 2 attachments. Keywords: e-commerce, pandemic, consumers, habits change.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjecte-komercija
dc.subjectpandēmija
dc.subjectpatērētāji
dc.subjectparadumu izmaiņas
dc.titleSabiedrības paradumi e-komercijas vidē pandēmijas laikā.
dc.title.alternativePublic behaviour in the e-commerce environment during the pandemic.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record