• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mājas lapas izveide "Herbalife" produktu tirdzniecībai kompānijas neatkarīgajam partnerim

Thumbnail
Öffnen
303-86994-Salaka_Anna.Marija_as16177.pdf (6.524Mb)
Autor
Salaka, Anna Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Cekuls, Andrejs
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba tēma: “Mājas lapas izveide “Herbalife” produktu tirdzniecībai kompānijas neatkarīgajiem partneriem”. Darba mērķis ir palielināt Herbalife Nutrition neatkarīgā partnera pārdošanas apjomus, izmantojot mūsdienīgu rīku, klientu ērtībai, nodrošinot iespēju iegādāties produktus mājas lapā. Maģistra darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā nodaļā darba autore analizē un apraksta mājas lapas nepieciešamību, aprakstot darbības veidu un iespējamos risinājumus, kā arī analizē informāciju nepieciešamajam mājas lapas saturam. Otrajā nodaļā tiek veikta alternatīvu izvēle un pamatojums. Trešajā nodaļā tiek izstrādāts risinājums rokasgrāmatas veidā. Darbs sastāv no 129 lpp., 22 attēliem, 19 tabulām, 29 literatūras avotiem. Atslēgvārdi: projektu vadīšana, projekts, mājas lapa, uzņēmējdarbība
 
The theme of Master thesis is Project: “Establishment of a website for the marketing of “Herbalife” products to an independent partner of the company” The aim of the work is to increase the sales volumes of the independent partner of the Herbalife Nutrition through a modern tool, customer convenience, making it possible to buy products on the home page. Master's work consists of three parts. In the first chapter, the author analyses and describes the needs of the home page, describing the nature of the activity and possible solutions, and analysing the information for the necessary content of the home page. In the second chapter, the choice and rationale for alternatives is made. The third chapter provides a solution in the form of a manual. The work consists of 129 pages, 22 images, 19 tables, 29 literature sources. Keywords: project management, project, home page, business.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59031
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV