• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālo reklāmu metožu un rīku pielietojums uzņēmumā

Thumbnail
Öffnen
303-87118-Rakevics_Gintars_gr17001.pdf (2.062Mb)
Autor
Rakēvičs, Gintars
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Noslēguma darbs uzrakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, trīspadsmit nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 14 attēli, 4 tabulas un 3 pielikumi. Bakalaura darba mērķis: izpētīt un izanalizēt piedāvātās iespējas produktu un pakalpojumu reklamēšanai tīmekļa vietnēs un izstrādāt priekšlikumus to īstenošanai SIA “Inflekss”, lai vecinātu produktu virzību un uzņēmuma attīstību tirgū. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Pamatojoties uz bakalaura darba teorētiskajā daļā pētīto, analizētos un novērtētos uzņēmuma esošos reklamēšanas veidus un ņemot vērā ar reklamēšanas metodēm saistītos teorētiskos aspektus, darba autors trešajā daļā izstrādāja divas digitālās reklāmas kampaņas un vietnes satura papildinājuma prototipu. Pirmā digitālās reklāmas kampaņa ir saistīta ar uzņēmuma izplatītā zīmola atpazīstamības veicināšanu tirgū, bet otra saistīta ar jaunu klientu/partneru piesaisti.
 
Thesis written: in Latvian language, it consists of an introduction, three parts, thirteen chapters, conclusions and proposals. The amount of work is 65 p., it includes 14 pictures, 4 tables and 3 annexes. The aim of the bachelor's thesis: to study and analyze the offered opportunities for advertising products and services on websites and to develop proposals for their implementation in SIA "Inflekss" in order to promote product and company development in the market. The most important results: Based on the research, analysis and evaluation of the company's existing advertising methods in the theoretical part of the bachelor's thesis and taking into account the theoretical aspects of advertising methods, the author developed two digital advertising campaigns and a website content prototype. The first digital advertising campaign is related to promoting the company's brand in the market, while the second is related to attracting new customers/partners.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59048
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV