Show simple item record

dc.contributor.advisorRozīte, Kristīne
dc.contributor.authorJasinska, Sofija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:01:54Z
dc.date.available2022-06-19T01:01:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87163
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59062
dc.description.abstractMana bakalaura darba mērķis ir izveidot prototipu jaunai integrētai vietnei tūrisma aģentūrai “Sofitūre”, kas atvieglos un uzlabos tās darba efektivitāti un piesaistīs jaunus klientus. Tā ka šīs ir jauns projekts, jaunai vietnei būs jauns dizains un nosaukums, balstoties uz mārketinga galvenākajiem aspektiem. Pamata uzdevums ir izveidot prototipu integrētai vietnei, kura nākotnē nodrošinās klientiem ērtu un ātru pašapkalpošanas sistēmu ceļojumu izvēlei un noformēšanai, balstoties uz personīgajām vēlmēm. Integrētas platformas uzdevums ir ne tikai atvieglot potenciālajiem klientiem pakalpojumu saņemšanas procesu, bet arī paātrināt darba apriti pašā uzņēmumā. Pētījuma norisē ir veikta konkurentu analīze, kuras gaitā ir izvērtētas citu tūrisma uzņēmumu priekšrocības un trūkumi, un balstoties uz to informāciju ir izvērtēta “Sofitūre” aģentūras konkurētspēja. Par pamatu analīzei ir izvēlētas divas populārākas tūrisma aģentūras, kuras jau aktīvi izmanto attīstītas tiešsaistes vietnes savā ikdienas darbā. IT specialistiem ir ņemta intervija, kuras gaitā ir uzzināts kā darbosies klienta un administratora daļa integrētā vietnē.
dc.description.abstractThe goal of my bachelor's thesis is to create a prototype for a new integrated site for the travel agency “Soffiture”, which will facilitate and improve the efficiency of its work and attract new customers. Because this is a new project, the new site will have a new design and name, based on the main aspects of marketing. The main task is to create a prototype for an integrated site, which in the future will provide customers with a convenient and fast self-service system for choosing and designing trips based on personal preferences. The task of an integrated platform is not only to facilitate the process of obtaining services for potential customers, but also to accelerate the work circulation in the enterprise itself. In the course of the study, an analysis of competitors has been carried out, in the course of which advantages and disadvantages of other travel companies have been evaluated, and on the basis of their information the competitiveness of the “Soffiture” agency has been evaluated. As a basis for analysis, two more popular travel agencies are selected, which already actively use developed online sites in their daily work. IT specialists are given an interview, during which they learn how the client and administrator part of the integrated site will work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectViente
dc.subjectIntergrācija
dc.subjectCOVID-19
dc.subjectMārketings
dc.subjectTūrisms
dc.titleIntegrētas pasūtījumu vietnes prototipa izveide tūrisma aģentūrai "Sofiture"
dc.title.alternativeCreation of a prototype of an integrated order website for the travel agency "Sofiture"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record