• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Z-paaudzes patērētāju uzvedība un tās ietekme uz zīmola komunikāciju

Thumbnail
Открыть
303-87196-Liepa_Sandra_sl17056.pdf (2.464Mb)
Автор
Liepa, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Sandra Liepa. Bakalaura darbs “Z paaudzes patērētāju uzvedība un tās ietekme uz zīmola komunikāciju.” Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Z paaudzes patērētāju uzvedību un, pamatojoties uz literatūras analīzi un autores pētījumu, piemērot ieteikumus zīmola komunikācijai ar Z paaudzes patērētājiem. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīti patērētāju uzvedības teorētiskie aspekti, paaudžu sadalījums un patērētāju attieksmi un uzvedību ietekmējošie faktori. Otrajā nodaļā tiek apskatīta Z paaudzes demogrāfija, analizēti līdz šim veiktie pētījumi. Trešajā nodaļā veikts pētījums, izmantojot kvantitatīvo un kvalitatīvo metodi. Bakalaura darba apjoms ir 69 lapaspuses. Darba izstrādē izmantoti 55 avoti, 27 attēli, 2 tabulas un 2 pielikumi.
 
Sandra Liepa. Bachelor's thesis "Generation Z Consumer Behavior and its Impact on Brand Communication." The aim of the bachelor's thesis is to study the behavior of generation Z consumers and based on the literature analysis and author's research, apply the recommendations for brand communication. The first chapter summarizes theoretical aspects of consumer behavior, the differences of generations and factors influencing consumer behavior. The second chapter examines the demographic situation and analyzes the research conducted so far. In the third chapter, the research is conducted using quantitative and qualitative research methods. The bachelor's thesis consists of 69 pages. A total of 55 sources, 27 figures, 2 tables and 2 appendices are used in the work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59073
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV