Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas internetveikalā 220.lv.
Author
Šiherins, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas internetveikalā 220.lv”. Mūsdienu apstākļi ir radījuši iespēju uzņēmumiem paplašināt savu darbību digitālajā vidē. Taču kopā ar iespējām parādās arī draudi, tāpēc ir nepieciešams analizētu esošo apstākļus, lai izvairītos no draudiem un izmantotu neizmantotās iespējas, lai palielinātu mārketinga komunikāciju efektivitāti. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem un pētījuma rezultātiem, izanalizēt internetveikala 220.lv īstenotās mārketinga komunikācijas, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga komunikāciju pilnveidošanai uzņēmumā. Bakalaura darbs sastāv no trīs pamatdaļām, ievada, secinājumiem, priekšlikumiem un pielikumiem. Darba apjoms: 73 lpp., 41 attēli, 2 tabulas, 11 pielikumi, 51 literatūras avots. The topic of the bachelor's thesis is “Opportunities for improving marketing communications in the online store 220.lv”. Modern conditions have created an opportunity for companies to expand in the digital environment. However, together with opportunities shows up also threats, therefore it is necessary to analyze the existing circumstances to avoid threats and use untapped opportunities to increase the effectiveness of marketing communications. The aim of the bachelor's thesis is based on the theoretical aspects of marketing communications and research results, to analyze online store 220.lv implemented marketing communications, to detect flaws and to provide proposals for the improvement of marketing communications in the company. The bachelor's thesis consists of three main parts, an introduction, conclusions, proposals and appendices. The volume of the bachelor's thesis: 73 pages, 41 pictures, 2 tables, 11 appendices, 51 literature sources.