• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Apģērbu kategorijas zīmolu mārketinga komunikācijas satura analīze sociālajos medijos Latvijas tirgū.

Thumbnail
Öffnen
303-87269-Braunsteina_Krista_kb17110.pdf (1.034Mb)
Autor
Braunšteina, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikācijas saturu sociālajos medijos, ekspertu interviju un Latvijas patērētāju aptaujas rezultātiem, izpētīt apģērbu kategorijas zīmolu mārketinga komunikācijas saturu sociālajos medijos un tā attīstības tendences Latvijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikācijas satura pilnveidošanai apģērbu kategorijas zīmoliem sociālajos medijos. Mārketinga speciālisti arvien vairāk saskaras ar izaicinājumiem, kas liek mainīt, pielāgot mārketinga komunikācijas saturu apģērbu modes zīmoliem sīvās konkurences dēļ un arvien nozīmīgāka loma komunikācijā ar patērētājiem ir sociālajiem medijiem. Veicot ekspertu intervijas tika noskaidrots, ka būtiskākā mārketinga komunikācijas satura tendence ir video. Turklāt veicot Latvijas patērētāju aptauju – visvairāk piesaista un notur auditorijas uzmanību sociālajos medijos vizuāli satura materiāli. Maģistra darbs sastāv no 88 lappusēm, 6 tabulām, 16 attēliem, 5 pielikumiem un darba izstrādē tika izmantoti 62 literatūras avoti.
 
The aim of the master’s thesis is to create research about fashion brands marketing communication content on social media and its development in Latvian market, based on findings about marketing communication content on social media, expert interviews and Latvian consumer survey, and carry out proposals for improving marketing communication content of fashion brands on social media. Marketing specialists are facing more and more challenges, which create the need to adjust marketing communication content of fashion brands because of the fierce competition and social media are having a more and more significant role in communication with consumers. During the expert interview, it was found that the most significant marketing communication content trend is video. In addition, during the survey of the consumers in Latvia, visual content was named as the most attracting and attention grabbing. Master’s thesis is comprised of 88 pages, 6 tables, 16 images, 5 appendices and while creating thesis, 62 literature sources were used.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59096
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV