• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas aptieku bezrecepšu medikamentu un uztura bagātinātāju mārketinga stratēģijas analīze.

Thumbnail
Открыть
303-87304-Kozlovs_Aleksandrs_ak07053.pdf (1.456Mb)
Автор
Kozlovs, Aleksandrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba mērķis ir balstoties uz teorijas apskatu un iegūto datu analīzi, izdarīt secinājumus par Latvijas lielāko aptieku ķēžu mārketinga stratēģiju, kā arī izveidot priekšlikumus mārketinga stratēģijas uzlabošanai. Darba gaitā autors analizēja lielākās Latvijas aptieku ķēdes un noteica potenciālus mārketinga stratēģijas attīstības virzienus. Analīzes rezultāti liecina par homogēnu mārketinga stratēģiju piekopšanu Latvijas lielāko aptieku ķēžu vidū, kas izteikti redzama vides mārketinga izmantošanā; vairums aptieku tīklu pēdējo gadu laikā palielinājušas investīcijas tiešsaistes mārketingā. Autors secina, ka būtiskas investīcijas unikalitātes (produktu, pakalpojumu, u.c. dimensijās) dotu nozīmīgu pievienotu vērtību konkrētam aptieku tīklam. Kompānijām nepieciešams definēt 3-5 gadu stratēģiju šim mērķim un pie tās jāpieturas. Darba apjoms ir 104 lapaspuses, bez pielikumiem, tas sastāv no 3 nodaļām, 33 attēliem un 23 tabulas, tam ir 64 atsauces un divi pielikumi. Atslēgas vārdi: mārketinga stratēģija, farmācija, aptieku tīkli
 
The aim of master’s thesis is to make conclusion about Latvia’s’ largest retail pharmaceutical company marketing strategy and come up with conclusions and suggestions for their improvement. In this thesis, author analysed largest pharmaceutical retailers and came up with potential marketing strategy development areas. The results of analysis showcase rather homogenous marketing strategies among all largest retailers, especially in offline advertising. Most companies have invested more in online during last few years. Substantial investment in producing a unique value proposition (product, services, and other dimensions) could give an important competitive advantage vs competition. Companies need to align their 3–5-year strategy to achieve this. The papers consist of 104 pages without annexes, it has 3 chapters, 33 pictures, 23 tables, 64 references and two annexes. Keywords: marketing strategy, pharmaceutical industry, retail pharmacies
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59110
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV