Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorKarnīte, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:02:00Z
dc.date.available2022-06-19T01:02:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87313
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59112
dc.description.abstractBakalaura tēma ir “Sociālo tīklu izmantošanas novērtējums uzņēmumā Četras Zoles”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz sociālo tīklu teorētiskām atziņām, kā arī veiktā pētījuma rezultātiem, izanalizēt sociālo tīklu izmantošanu uzņēmumā “Četras Zoles”, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus sociālo tīklu mārketinga pilnveidošanas iespējām uzņēmumā. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pētījuma pirmajā daļā autore apskata un raksturo sociālo mediju svarīgākās definīcijas, sociālo mediju attīstības gaitu un to izmantošanu mārketingā. Otrajā daļā autore novērtē un veic secinājumus par uzņēmuma “Četras Zoles” nozari, uzņēmuma darbību, to raksturojumu, kā arī uzņēmumā izmantotos sociālos tīklus un sociālo tīklu stratēģiju. Trešajā daļā tiek veikta intervija ar uzņēmuma mārketinga vadītāju, kā arī aptauja, lai noskaidrotu sociālo tīklu lietotāju vispārējos sociālo tīklu lietošanas paradumus un vērtējumu par uzņēmuma Četras Zoles sociālo tīklu aktivitātēm. Izvērtējot un apkopojot iegūto informāciju tiek formulēti galvenie secinājumi un izteikti priekšlikumi uzņēmuma mārketinga speciālistiem, lai uzlabotu sociālo tīklu lietošanas efektivitāti. Bakalaura darba apjoms ir 61 lapa, darbā iekļautas 2 tabulas, 17 attēli un pievienoti 5 pielikumi. Atslēgvārdi: sociālie tīkli, sociālo tīklu mārketings, aktivitātes sociālajos tīklos, mārketinga komunikācija.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor’s thesis is “Assessment of the use of social networks in the company Četras Zoles” The aim of the bachelor’s thesis is based on theoretical findings of social networks, as well as the results of the research, to analyze the use of social networks in the company Četras Zoles, to reveal shortcomings and develop proposals for improving social network marketing in the company. The bachelor's thesis consists of three parts. In the first part of the research, the author reviews and describes the most important definitions of social networks, the development of social networks and their use in marketing. In the second part, the author evaluates and draws conclusions about the company's Četras Zoles operations, their characteristics, as well as the social networks and social networking strategy used in the company. In the third part, an interview with the company's marketing manager is conducted, as well as a survey to find out the general social network users' social networking habits and evaluation of the company's Četras Zoles social network activities. After evaluating and summarizing the obtained information, the main conclusions are formulated, and suggestions are made to the company's marketing specialists to improve the efficiency of the use of social networks. The volume of the bachelor's thesis is 61 pages, the work includes 2 tables, 17 figures and 5 appendices. Keywords: social networks, social network marketing, activities in social networks, marketing communication.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectsociālo tīklu mārketings
dc.subjectaktivitātes sociālajos tīklos
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.titleSociālo tīklu izmantošanas novērtējums uzņēmumā Četras Zoles.
dc.title.alternativeAssessment of the use of social networks in the company Četras Zoles.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record