Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorVerzemniece, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:02:01Z
dc.date.available2022-06-19T01:02:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87342
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59115
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir Rīgas brīvostas stividoruzņēmumu digitālā mārketinga komunikācijas analīze. Maģistra darba mērķis, ir pamatojoties uz teorijas atziņām par digitālā mārketinga komunikāciju, ekspertu aptaujas rezultātu analīzi, stividoruzņēmumu pārstāvju aptaujas rezultātu analīzi, izpētīt digitālā mārketinga komunikāciju Rīgas brīvostas stividoruzņēmumos, kā arī sniegt priekšlikumus Rīgas brīvostas stividoruzņēmumiem par digitālā mārketinga komunikācijas pielietošanu un pilnveidošanu. Darbs sastāv no trīs nodaļām, kurās analizēti digitālā mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti, Rīgas brīvostas stividoruzņēmumu specifika digitālā mārketinga komunikācijas izmantošanas kontekstā, veikta Rīgas brīvostas stividoruzņēmumu digitālā mārketinga komunikācijas kanālu analīze, kā arī ar aptaujas palīdzību izpētīts digitālā mārketinga ekspertu un Rīgas brīvostas stividoruzņēmumu pārstāvju viedoklis attiecībā uz mazo/vidējo uzņēmumu digitālā mārketinga komunikācijas izmantošanu. Maģistra darbā veiktā pētījuma rezultātā tika secināts, ka Rīgas brīvostas stividoruzņēmumu digitālā mārketinga komunikācija ir vāji attīstīta stividoruzņēmumu finanšu resursu trūkuma, kā arī mārketinga investīciju atdeves prognozēšanas grūtību dēļ. Darba apjoms ir 84 lpp., kas ietver 1 tabulu un 33 pielikumus, kopā izmantotas 57 literatūras un avotu vienības.
dc.description.abstractThe topic of the master's thesis is the analysis of digital marketing communication of the Freeport of Riga stevedoring companies. The aim of the master's thesis is, based on the theoretical findings on digital marketing communication, analysis of expert survey results, analysis of survey results of stevedoring companies representatives, to study digital marketing communication in the Freeport of Riga stevedoring companies, as well as to provide proposals to the Freeport of Riga stevedoring companies on the application and improvement of digital marketing communication. The thesis consists of three chapters, which analyses theoretical aspects of digital marketing communication, the specifics of Riga Freeport stevedoring companies in the context of digital marketing communication. An analysis of the digital marketing communication channels of the Freeport of Riga stevedoring companies was performed, as well as the opinion of digital marketing experts and representatives of the Freeport of Riga stevedoring companies regarding the use of digital marketing communication of small / medium enterprises was researched. The study of the master's thesis concludes that the digital marketing communication of the Freeport of Riga stevedoring companies is poorly developed due to the lack of financial resources of stevedoring companies, as well as difficulties in forecasting the return on marketing investments. The volume of the thesis is 84 pages, which includes 1 tables and 33 appendices, as well as total of 57 items of literature and sources have been used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectdigitālā mārketinga komunikācija
dc.subjectdigitālā mārketinga komunikācijas kanāli
dc.subjectRīgas brīvostas stividoruzņēmumi
dc.subjectB2B
dc.titleRīgas brīvostas uzņēmumu digitālā mārketinga komunikācijas analīze.
dc.title.alternativeDigital marketing communication analysis of the Freeport of Riga companies.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record