Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorBogdānovs, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:02:03Z
dc.date.available2022-06-19T01:02:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87429
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59125
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir Mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA „Firma Madara 89” veikalu tīklā "top!". Darbā ir pētīta mārketinga pilnveidošanas iespēja starptautiska uzņēmuma kontekstā. Lai darba izstrāde būtu veiksmīga tad tiek definēts mērķis. Bakalaura darba mērķis ir, koncentrējoties uz teorētiskiem atzinumiem par mārketingu, analizēt SIA „Firma Madara 89” veikalu tīkla "top!" mārketinga darbību, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA „Firma Madara 89” veikalu tīklā "top!" mārketinga pilnveidošanai. Lai precīzāk noteiktu Mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA „Firma Madara 89” veikalu tīklā "top!" pilnveidošanas iespējas , jāveic detalizēta uzņēmuma darbības analīze, izpētot gan uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, uzņēmuma “Firma madara 89” misiju un vīziju, kā arī esošos izvirzītos mērķus. Mērķa sasniegšanai, ir izstrādāti šādi bakalaura darba uzdevumi: •Sameklēt zinātnisko literatūru par mārketinga pilnveidošanas iespējām. •Raksturot, kas ir mārketings un mārketinga komunikācijas, un kāda ir to būtība. •Raksturot uzņēmuma SIA “Firma madara 89” veikalu tīklu “top!”. •Analizēt uzņēmuma esošo mārketinga darbību. •Veikt veikala tīkla “top!” klientu aptaujāšanu, kā arī veikt aptaujas rezultātu apkopošanu un analīzi. •Veikt uzņēmuma SIA “Firma Madara 89” veikalu tīkla “top!” SVID analīzi. •Izstrādāt priekšlikumus mārketinga pilnveidošanas iespējām, kā arī veikt secinājumus. Darba gaitā iegūtie rezultāti liecina par to un parāda, ka ir tiešām iespējams pilnvērtīgi veidot mārketinga un mārketinga komunikācijas veicināšanas aktivitātes. Darba apjoms ir 56 lapaspuse. Tajā ir 7 attēli, 1 tabula un 13 grafiki. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 16 vienības. Atslēgvārdi: Mārketings, mārketinga komunikācija, SVID analīze.
dc.description.abstractThe topic of this qualification work thesis is "Marketing improvement opportunities in SIA "Firma Madara 89" store network "top!"". The possibility of marketing improvement in the context of an international company is studied in the work. A goal is defined for successful work development. The aim of the bachelor's thesis is to analyze the "top!" Of the store chain of SIA "Firma Madara 89" based on theoretical findings on marketing marketing activities, as well as to develop proposals in the store network "top!" of SIA "Firma Madara 89" marketing improvement. In order to more precisely determine the possibilities of marketing improvement in the store network of SIA "Firma Madara 89" "top!" opportunities for improvement, a detailed analysis of the company's past performance should be performed, examining the internal environment, the competitive environment, the company's mission and vision, as well as the existing goals. To achieve the goal, the following bachelor's thesis tasks have been developed: •Search for scientific literature on marketing improvement opportunities. •Describe what marketing and marketing communications are and what they are. •To describe the store network of the company SIA “Firma madara 89” “top!”. •Analyze the company's existing marketing activities. •Make the store chain “top!” customer surveys, as well as the collection and analysis of survey results. •To perform the “top!” Of the store chain of the company SIA “Firma Madara 89” SWOT analysis. •To develop proposals for marketing improvement opportunities, as well as to draw conclusions. The results obtained in the course of the work definitely show that it is really possible to successfully develop a wide range of marketing and sales promotion activities. The volume of the work is 56 pages. It contains 7 figures, 1 table and 13 graphs. The list of used literature and sources includes 16 items. Keywords: Marketing, marketing communication, SWOT analysis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectMārketings
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectSVID analīze
dc.subjectSIA
dc.titleMārketinga pilnveidošanas iespējas SIA „Firma Madara 89” veikalu tīklā "top!".
dc.title.alternativeMarketing improvement opportunities in SIA "Firma Madara 89" store network "top!".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record