“Influenceru” satura ietekme uz Y un Z paaudzi sociālo mediju platformā “Instagram”.
Автор
Logina, Laila
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba “influenceru” satura ietekme uz Y un Z paaudzi sociālo mediju platformā “Instagram” mērķis ir, izpētīt "influenceru” veidotā satura ietekmi uz Y un Z paaudzi sociālajā medijā “Instagram”, izstrādāt priekšlikumus Latvijas uzņēmumiem, apmaksāta “influenceru” satura veidošanas uzlabošanai. Mērķa sasniegšanai tika izmantotas šādas metodes: aprakstošā metode, kas ir zinātniskās literatūras, vispārējās literatūras avotu un interneta resursu analīze, kvalitatīvā metode – ekspertu intervijas un kvantitatīvā metode – aptaujas anketa Y uz Z paaudzes ietvaros. Maģistra darbā ir 100 lpp., 16 tabulas, 7 attēli, 10 pielikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts ar 97 nosaukumiem. The master's thesis “Content impact of social media influencers on Instagram towards Y and gen Z generation” aim is to study the impact of content created by “influencers” on the Y and Z generations in the social media Instagram, and to develop proposals for Latvian companies to improve the creation of paid “influencer” content. The following methods were used to achieve the goal: descriptive method, which is the analysis of scientific literature, general literature sources and Internet resources, qualitative method - expert interviews and quantitative method - questionnaire within the Y to Z generation. The master's thesis has 100 pages, 16 tables, 7 figures, 10 attachments, a list of used literature and sources with 97 titles.