Digitālais mārketings drukātās preses virzīšanā – SIA izdevniecība "Dienas Žurnāli" analīze.
Автор
Meļņika, Marta Elīza
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par digitālo mārketingu, kā arī sabiedrības aptaujas un izdevniecības Dienas Žurnāli vidējā un augstākā līmeņa vadītāju interviju rezultātiem, novērtēt digitālo mārketingu drukātās preses virzīšanā un sniegt priekšlikumus tā aktivitāšu uzlabošanai izdevniecības Dienas Žurnāli vadībai un mārketinga nodaļai. Pirmajā nodaļā apkopoti teorētiskie materiāli par digitālo mārketingu salīdzinājumā ar tradicionālo mārketingu, tā priekšrocībām un trūkumiem, kā arī attīstības tendencēm. Otrajā nodaļā analizēta tirgus situācija izdevniecību nozarē, kā arī veikts izdevniecības Dienas Žurnāli un tās konkurentu digitālā mārketinga aktivitāšu novērtējums. Trešajā nodaļā analizēti dati, kas iegūti, veicot anketēšanu un izdevniecības Dienas Žurnāli vidējā un augstākā līmeņa vadītāju intervijas. Nobeigumā veikti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi digitālā mārketinga attīstībai izdevniecībā Dienas Žurnāli. Darba kopējais apjoms ir 133 lappuses, iekļauti 28 attēli, 21 tabula un 13 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu saraksts sastāv no 113 vienībām. The master's thesis aims to evaluate digital marketing for the advancement of the printing press and to provide suggestions for the improvement of its activities to the management and marketing department of Dienas Žurnāli, based on theoretical knowledge about digital marketing, as well as the results of public surveys and interviews with upper and senior executives. The first chapter summarizes the theoretical materials of digital marketing to traditional marketing, its advantages and disadvantages, and development trends. The second chapter analyzes the market situation in the publishing industry and evaluates the digital marketing activities of the publishing house Dienas Žurnāli and its competitors. The third chapter examines the data obtained by conducting a survey and interviews with upper and senior executives of the publishing house Dienas Žurnāli. In closure, conclusions and proposals for the development of digital marketing in the publishing house Dienas Žurnāli are made. The total volume of the work is 133 pages, including 28 figures, 21 table and 13 appendices. The list of used literature and sources consists of 113 units.