Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorMeļņika, Marta Elīza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:02:08Z
dc.date.available2022-06-19T01:02:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87818
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59161
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par digitālo mārketingu, kā arī sabiedrības aptaujas un izdevniecības Dienas Žurnāli vidējā un augstākā līmeņa vadītāju interviju rezultātiem, novērtēt digitālo mārketingu drukātās preses virzīšanā un sniegt priekšlikumus tā aktivitāšu uzlabošanai izdevniecības Dienas Žurnāli vadībai un mārketinga nodaļai. Pirmajā nodaļā apkopoti teorētiskie materiāli par digitālo mārketingu salīdzinājumā ar tradicionālo mārketingu, tā priekšrocībām un trūkumiem, kā arī attīstības tendencēm. Otrajā nodaļā analizēta tirgus situācija izdevniecību nozarē, kā arī veikts izdevniecības Dienas Žurnāli un tās konkurentu digitālā mārketinga aktivitāšu novērtējums. Trešajā nodaļā analizēti dati, kas iegūti, veicot anketēšanu un izdevniecības Dienas Žurnāli vidējā un augstākā līmeņa vadītāju intervijas. Nobeigumā veikti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi digitālā mārketinga attīstībai izdevniecībā Dienas Žurnāli. Darba kopējais apjoms ir 133 lappuses, iekļauti 28 attēli, 21 tabula un 13 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu saraksts sastāv no 113 vienībām.
dc.description.abstractThe master's thesis aims to evaluate digital marketing for the advancement of the printing press and to provide suggestions for the improvement of its activities to the management and marketing department of Dienas Žurnāli, based on theoretical knowledge about digital marketing, as well as the results of public surveys and interviews with upper and senior executives. The first chapter summarizes the theoretical materials of digital marketing to traditional marketing, its advantages and disadvantages, and development trends. The second chapter analyzes the market situation in the publishing industry and evaluates the digital marketing activities of the publishing house Dienas Žurnāli and its competitors. The third chapter examines the data obtained by conducting a survey and interviews with upper and senior executives of the publishing house Dienas Žurnāli. In closure, conclusions and proposals for the development of digital marketing in the publishing house Dienas Žurnāli are made. The total volume of the work is 133 pages, including 28 figures, 21 table and 13 appendices. The list of used literature and sources consists of 113 units.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectizdevniecība
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectDienas Žurnāli
dc.subjectvirzīšana
dc.titleDigitālais mārketings drukātās preses virzīšanā – SIA izdevniecība "Dienas Žurnāli" analīze.
dc.title.alternativeDigital marketing in promoting printed press – analysis of the publishing company “Dienas žurnāli”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record