Pircēju rīcību ietekmējošie faktori ēdiena piegādes uzņēmumu tirgū.
Автор
Purviņa, Zenta Nellija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām, respondentu aptaujas rezultātiem un intervijas rezultātiem, izpētīt pircēju rīcības ietekmējošos faktorus ēdiena piegādes uzņēmumu tirgū un sniegt priekšlikumus to darbības uzlabošanai. Bakalaura darbu veido trīs nodaļas. Pirmajā nodaļa bakalaura darba autore raksturo pircēju rīcības modeli, pircēju rīcību ietekmējošus faktorus un pircēju lēmuma pieņemšanas procesu. Šīs zināšanas sniedz uzņēmumiem ieskatu patērētāju rīcībā, tādējādi palīdzot uzņēmumiem to izprast un izmantot atbilstošākos mārketinga rīkus, piesaistīt mērķauditoriju, nodrošināt uzņēmuma efektīvu darbību u.c. Otrajā nodaļā bakalaura darba autore raksturo ēdiena piegādes pakalpojumu un ēdiena piegādes biznesa modeļus, kā arī analizē ēdiena piegādes pakalpojuma pieprasījuma ietekmējošos faktorus, uzmanību vēršot arī uz ēdiena piegādes pakalpojuma analīzi Covid-19 vīrusa izraisītās pandēmijas apstākļos. Trešajā nodaļā darba autore izklāsta praktiskās daļas metodoloģijas pamatojumu, veic pircēju aptauju, raksturo rezultātus un veic to analīzi. Bakalaura darba apjoms ir 62 lapaspuses, iekļautas 3 tabulas, 25 attēli un 1 pielikums. The aim of the bachelor's thesis is to study the factors influencing the behavior of buyers in the market of food supply companies and to provide suggestions for improving their performance, based on theoretical findings, survey results and interview results. The bachelor's thesis consists of three sections. In the first chapter, the author of the bachelor's thesis describes the buyer behavior model, the factors influencing the buyer behavior and the buyer decision-making process. This knowledge gives companies an insight into consumer behavior, thus helping companies to understand and use the most appropriate marketing tools, attract the target audience, ensure the effective operation of the company etc. In the second chapter, the author describes the food delivery service and food delivery business models, as well as analyzes the factors influencing the demand for food delivery service, focusing also on the analysis of food delivery service in the conditions of the Covid-19 virus pandemic. In the third chapter, the author explains the rationale for the methodology of the practical part, conducts a customer survey, describes the results and analyzes them. The bachelor's thesis consists of 62 pages, including 3 tables, 25 pictures and 1 appendice.