Publiskās pārvaldes darbība sabiedrības lojalitātes veicināšanai, izmantojot uztveres elementus telpu interjerā
Author
Cunajeva, Jelizaveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šavriņa, Baiba
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma „Publiskās pārvaldes darbība sabiedrības lojalitātes veicināšanai, izmantojot uztveres elementus telpu interjerā” ar mērķi noskaidrot, identificēt un analizēt uztveres elementus un to ietekmi uz sabiedrības lojalitātes veicināšanu, apmeklējot publiskās pārvaldes iestāžu telpas. Darba autore: Latvijas Universitātes Biznesa un vadības fakultātes, programmas “Sabiedrības vadība” 4.kursa studente - Jelizaveta Cunaejva Darbs apjoms 80 lapas ar 26 attēliem un 5 tabulām. To veido ievads, 3 nodaļas, secinājumi un priekšlikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts ar 81 avotu un 11 pielikumi. 1. nodaļai ir teorētisks raksturs. 2. nodaļā ir aprakstītas izvēlētās pētījuma metodes, pētījuma gaita un apkopoti iegūto datu rezultāti. 3. nodaļa - darba praktiskā daļa, kurā apkopoti ekspertu interviju priekšlikumi un autores izstrādātās rekomendācijas publiskās pārvaldes iestāžu telpu interjeram, lai veicinātu klientu lojalitāti uztveres līmenī. The topic of the Master's thesis “Public administration activities for the promotion of public loyalty using perceptual elements in the interior of the premises” with the aim to find out, identify and analyze the perceptual elements and their impact on the promotion of public loyalty by visiting the premises of public administration institutions. Author: University of Latvia, Faculty of Business and Management, 4th year student of the program “Public Management” - Jelizaveta Cunaejva The work volume is 80 pages with 26 figures and 5 tables. It consists of an introduction, 3 chapters, conclusions and suggestions, a list of references and sources with 81 sources and 11 appendices. Chapter 1 is theoretical in nature. Chapter 2 describes the chosen research methods, the course of the research and summarizes the results. Chapter 3 - the practical part of the work, which summarizes the proposals of expert interviews and recommendations developed by the author for the interior of public administration premises in order to promote customer loyalty at the level of perception.