Elektroniskās komercijas patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori Latvijā
Autor
Garaboev, Yusuf
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Sproģe-Rimša, Santa
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
FAKTORI, KAS IETEKMĒ PATĒRĒTĀJU UZVEDĪBU ELEKTRONISKĀS TIRDZNIECĪBAS LATVIJĀ FACTORS INFLUENCING CONSUMER BEHAVIOUR OF ELECTRONIC COMMERCE IN LATVIA
Collections
Verwandte Dokumente
Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.
-
Populārāko e-komercijas platformu salīdzinājums un to analīze 2021.gadā
Plūme, Jānis (Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darbā ir izpētītas un izanalizētas populārākās e-komercijas platformas – Shopify, WooCommerce un Magento. Ar reālu piemēru palīdzību lasītājam tiek dota iespēja iepazīties ar dažādām e-komercijas platformām, to ... -
E-komercijas risinājumu pilnveidošana loģistikas uzņēmumā
Jeršova, Mēri (Latvijas Universitāte, 2024)LU BVEF studentes Mēri Jeršovas bakalaura darba «E-komercijas risinājumu pilnveidošana loģistikas uzņēmumā» mērķis ir izstrādāt priekšlikumus Omniva mobilās aplikācijas ieviešanai. Darba autore ir izskatījusi pieejamās ... -
Uzņēmuma produktu pārdošana izmantojot e-komercijas iespējas
Sidra-Lapinska, Madara (Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba tēma: Uzņēmuma produktu pārdošana izmantojot e-komercijas iespējas. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt uzņēmuma koncepcijai un attīstības plāniem atbilstošu mājas lapas vizuālo dizainu. Diplomdarba ietvaros ...