• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Praktisko darbu diferenciācija fizikas un bioloģijas apguvē

Thumbnail
Открыть
300-89534-Sneidere_Agneta_as18212.pdf (2.500Mb)
Автор
Šneidere, Agneta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Dudareva, Inese
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Praktisko darbu diferenciācija fizikas un bioloģijas apguvē. Šneidere A., darba vadītāja Dr. phys. Dudareva I. Bakalaura darbs, 89 lappuses, četras nodaļas un 16 apakšnodaļas, 11 pielikumi 27 lappušu apjomā, izmantoti 20 literatūras avoti. Latviešu valodā. Darbā aprakstītas praktisko darbu diferenciācijas iespējas fizikas un bioloģijas mācību priekšmetos, kā arī iekļauti atlasīti nediferencēti un izveidoti diferencēti praktiskie darbi, kas tika aprobēti praksē skolā. Apkopojot rezultātus, secināts, ka izmantojot pēc pētāmās problēmas diferencētus praktiskos darbus, kā liecina skolēnu sniegums, skolotāju aptauja un ekspertu izvērtējums, iespējams pilnveidot eksperimentālās darbības prasmes – veikt eksperimentu, iegūt un reģistrēt datus un izvērtēt rezultātus. Lai izdarītu secinājumus par zināšanu pilnveidi, jāpiedāvā skolēniem regulāri veikt diferencētus praktiskos darbus.
 
Differentiation of practical work in the acquisition of physics and biology. Šneidere A., supervisor Dr. phys. Dudareva I. Bachelor’s thesis, 89 pages, four chapters and 16 subsections, 11 appendices of 27 pages, 20 sources of literature. Written in Latvian. The paper describes the possibilities of differentiation of practical work in the subjects of physics and biology, as well as includes selected undifferentiated and created differentiated practical work, which was approbated in practice at school. In conclusion, it would appear that by offering differentiated practical work in the learning process, as evidenced by students' performance, teacher surveys and expert evaluation, it is possible to improve experimental skills – to perform an experiment, obtain and register data and evaluate results. In order to draw conclusions about the development of knowledge, students should be offered to do differentiated practical work on a regular basis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59437
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV