Modālo darbības vārdu lietojums uzņēmuma “Printful” Facebook publikācijās
Автор
Prohožajeva, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Uzņēmumiem ir tendence regulāri publicēt atbilstošu saturu sociālo mediju platformās, lai digitāli reklamētu savas preces vai pakalpojumus. Tāpēc šī darba mērķis bija izpētīt, kā viena gada laikā atšķiras modālo darbības vārdu lietojums “Printful” Facebook publikācijās. Mērķa sasniegšanai kā pētījuma metodes tika izvēlētas biežuma un semantiskā analīze. Empīriskā daļa bija vērsta uz modālo un daļēji modālo darbības vārdu biežumu un to semantiskajām funkcijām “Printful” Facebook 2021. gada publikācijās. Rezultāti parādīja, ka visbiežāk lietotie modālie darbības vārdi bija “will” un “can”, bet retāk lietots ir “may”. Visbiežāk modālo darbības vārdu skaits mēnesī svārstījās no 21 līdz 30. Visbiežāk izmantotā semantiskā funkcija bija “iespēja”, un visretāk lietotā funkcija bija “pienākums”. Business companies tend to regularly post relevant content on social media platforms in order to promote their goods or services digitally. Therefore, the aim of the present thesis was to investigate how the use of modal verbs in Facebook posts by “Printful” differs over one year. In order to achieve the goal, frequency and semantic analyses were selected as research methods. The empirical part was focused on the frequency of modal and semi-modal verbs and their semantic functions in Facebook posts by “Printful” published in 2021. The results demonstrated that the most frequently used modal verbs were will and can with the least frequently used being may. Most often the number of modal verbs per month varied from 21 to 30. The most frequently used semantic function was possibility and the least commonly used was found to be obligation.