• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spēļu instrukciju modalitāte

Thumbnail
Öffnen
306-87943-Busmanis_Karlis_kb18092.pdf (766.1Kb)
Autor
Bušmanis, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Bicjutko, Tatjana
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Modalitāte ir gramatiskās kategorija, kas atspoguļo izteikuma nozīmību, mērķi un attieksmi pret īstenību. Ar modalitās palīdzību tiek izpaustas tādas funkcijas kā spējas, iespējas, nepieciešamība un pienākums. Pētījuma mērķis ir noskaidrot modalitātes veidus un to funkcionalitāti kas izmantota spēļu instrukcijās. Lai sasniegtu šo mērķi, tika aplūkota teorētiskā literatūra par modalitāti, veikta korpusa analīze un diskursa analīzi. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka spēļu instrukciju tekstos tiek izmantota gan deontiskā, gan epistēmiskā modalitāte, kā arī imperatīvā un indikatīvā izteiksme. Spēļu instrukcijās visbiežāk tiek izteiktas nepieciešamības, iespējamības, solījuma un atļaujas funkcijas.
 
Modality is a grammatical category that reflects the meaning, purpose, and attitude towards reality. Modality enables the expression of ability, possibility, necessity, obligation, etc. As such, modality has become a key component in instruction manuals and rule books. The goal of the research is to ascertain the types of modality utilized within game instructions, and to determine their modal function. The goal of the thesis was accomplished through an extensive literature review, corpus analysis, and discourse analysis. The results of the research revealed that game instructions employ both deontic and epistemic modalities, as well as the imperative and indicative moods. Additionally, the most common functions found performed by modals were those of obligation, permission, ability, and promise
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59478
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV