Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorHagverdiyeva, Aysel
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-28T01:02:39Z
dc.date.available2022-06-28T01:02:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88092
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59488
dc.description.abstractBakalaura darbā apskatīta stilistisko izteiksmes līdzekļu izmantošana sešdesmit vienā Coca-Cola reklāmas sauklī, lai noskaidrotu izmantoto stilistisko izteiksmes līdzekļu veidu biežumu un funkcijas. Lai sasniegtu šī pētījuma vispārējo mērķi, tika izmantots teorētiskās literatūras apskats un diskursa analīze gan no kvantitatīvās, gan kvalitatīvās perspektīvas. Rezultāti parāda, ka izvēlētajos Coca-Cola saukļos visbiežāk izmantotie stilistiskais izteiksmes līdzekļi ir līdzskaņa, hiperbola un atdalīta konstrukcija. Analīze liecina, ka Coca-Cola saukļos izmantotie stilistiskās izteiksmes līdzekļi ir izvēlēti, lai atdzīvinātu un paspilgtinātu saukļus, , uzsvērtu produkta unikalitāti un aktualitāti un pieprasījumu pēc tā, kā arī lai piesaistītu patērētāju uzmanību nozīmīgām saukļu daļām, padarot tos lipīgus.
dc.description.abstractBachelor Thesis examines the use of stylistic devices in sixty-one Coca-Cola advertising slogans to discover the frequency and functions of the employed types of stylistic devices. To achieve the overall goal of this study, a theoretical review of the literature and discourse analysis from both quantitative and qualitative perspectives were applied. The results reveal that the most frequent stylistic devices used in the selected Coca-Cola slogans are consonance, hyperbole, and detached construction. The analysis demonstrates that stylistic devices utilised in the Coca-Cola slogans were chosen to embellish the slogans, making them lively and vivid, to emphasise uniqueness and timeliness of the product and the demand in it as well as to draw consumers’ attention to the meaningful parts of the slogans by making them catchy.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectphonetic stylistic devices
dc.subjectlexical stylistic devices
dc.subjectsyntactical stylistic devices
dc.subjectadvertising slogans
dc.subjectCoca-Cola
dc.titleStilistisko izteiksmes līdzekļu lietojums Coca-Cola saukļos
dc.title.alternativeUse of Stylistic Devices in Coca-Cola Slogans
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record