• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Valodniecisko aspektu loma reklāmu mērķauditoriju sasniegšanā drukātajos plašsaziņas līdzekļos

Thumbnail
Открыть
306-88256-Vertjanova_Anastasija_av18118.pdf (1.071Mb)
Автор
Vertjanova, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Beļicka, Līga
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Mūsdienu sociālkultūras pasaulē, kur saziņas neverbālie elementi kļūst arvien nozīmīgāki, dažādiem speciālistiem bija nepieciešama prasme atpazīt informāciju, kas ir sastopama dažādos režīmos (tekstuālajā un vizuālajā) un to kombinācijas, tas ir, multimodalitāte. Darba mērķis bija analizēt ārpus telpām apdrukāto plašsaziņas līdzekļu verbālo un neverbālo sastāvdaļu mijiedarbību. Diskursa valodnieciskajām un vizuālajām īpašībām ir sava nozīme, kas papildina un rada vienotu un aptverošu reklāmas vēstījumu. Izmantojot lingvistisko stila līdzekļu, attēlu, dažādu fontu un burtu izmēru kombināciju, tiek panākts maksimālais efekts uz patērētāju.
 
The state of the modern socio-cultural space, where non-verbal elements of communication are becoming increasingly important, required various specialists the skills of recognizing information carried by various modes (textual, visual) and their combinations, that is, multimodality. The aim of the paper was to analyse the interaction of verbal and non-verbal components of outdoor printed media. The linguistic and visual characteristics of the discourse have their own meanings that complement and create a unified and complete advertising message. Using a combination of linguistic stylistic devices, images, different fonts, and letter sizes, the maximum impact on the consumer is achieved.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59496
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV