Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorGrava, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-28T01:02:44Z
dc.date.available2022-06-28T01:02:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88546
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59517
dc.description.abstractBakalaura darbā aplūkoti stilistisko izteiksmes līdzekļu veidi un to lietojuma biežums 100 IT produktu saukļos. Pateicoties pieprasījumam un straujajam tehnoloģiskajam progresam, IT ir viena no mūsdienu lielākajām un visstraujāk augošajām uzņēmējdarbības nozarēm visā pasaulē. Bakalaura darba empīriskā daļa tika veidota, veicot kvalitatīvu un kvantitatīvu satura analīzi. Bakalaura darba ietvaros veiktā analīze atklāj, ka IT produktu saukļos visbiežāk lietotie stilistiskie izteiksmes līdzekļi ir metafora, aliterācija, uzskaitījums un pārspīlējums, savukārt vismazāk lietotie ir asindetons, litota, kulminācija un spriedze. Potenciālo patērētāju uzmanības piesaistīšana, informēšana, reklāmas kampaņas atpazīstamības veicināšana un reizēm solījuma izteikšana tiek atzītas par stilistisko izteiksmes līdzekļu funkciju IT produktu saukļos.
dc.description.abstractThe Bachelor Thesis examines the frequency and types of stylistic devices used in 100 IT product slogans. IT is one of today’s largest and fastest growing business sectors globally due to demand and the fast rate of technological advancements. The empirical part of the Bachelor Thesis was conducted by implementing a qualitative and quantitative content analysis. The analysis conducted in the scope of this Bachelor Thesis reveals that the most frequently used stylistic devices in IT company slogans are metaphor, alliteration, enumeration, and hyperbole, while the least used are asyndeton, litotes, climax, parallel construction, and suspense. The functions of the use of stylistic devices in IT product slogans are found to be to attract the attention of potential customers, inform them, make a campaign more memorable, and at times, to impart a promise.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectsauklis
dc.subjectIT
dc.subjectstilistiskās izteiksmes līdzeklis
dc.subjectreklamēšana
dc.titleStilistisko izteiksmes līdzekļu lietojums IT produktu saukļos
dc.title.alternativeUse of Stylistic Devices in IT Product Slogans
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record