• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Retoriskie līdzekļi emuāru rakstos par menedžmentu

Thumbnail
Öffnen
306-88607-Dzene_Inga_ir17049.pdf (787.6Kb)
Autor
Dzene, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbā ir pētītas pārliecināšanas metodes un izmantoto tropu pārliecinošā ietekme emuāru rakstos par vadību. Autore analizēja deviņu emuāru rakstus par vadību, izmantojot aprakstošās statistikas metodi un diskursa analīzi, lai noskaidrotu, kā tiek izmantoti tropi un Aristoteļa definētās pārliecināšanas metodes. Secinājumi liecina, ka emuāru autori izmanto tropus, no kuriem visizplatītākie ir metaforas un erotēmas. Tēlaina valoda tiek izmantota kā komunikācijas rīks, kas ļauj rakstu autoriem izteikt sarežģītas tēmas vai sajūtas korporatīvā vidē un ka tēlainas valodas lietojums ir galvenā metode, kā sasniegt patosu izvēlētajos emuāru rakstos par vadību.
 
The aim of the present paper was to study the persuasion modes and the persuasive impact of tropes used in the blog articles on management. The author analysed articles of nine blogs on management, using descriptive statistics and discourse analysis to reveal how tropes and persuasion modes defined by Aristotel are used in the corpus. The findings suggest that bloggers use tropes, the most common of which are metaphors and erotemes. The figurative language is employed as a communication tool that allows the authors of the articles to convey complicated subjects or feelings in a corporate setting and that figurative language is the main method of achieving pathos in selected blog articles on management.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59524
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV