• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Krāsu izmantojums starpkultūru lietišķā saziņā

Thumbnail
Открыть
306-88671-Lavrenova_Veronika_vl15018.pdf (2.583Mb)
Автор
Lavrenova, Veronika
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs veic teorētisko un empīrisko izpēti par krāsu izmantošanu biznesā - starpkultūru komunikācijā. Pētījuma mērķis ir analizēt krāsu lietojuma atšķirības un līdzības uzņēmumos kulturāli un ģeogrāfiski tuvās un attālās valstīs. Pētījumā izmantots literatūras apskats un reklāmu salīdzinošā analīze. Analīzes korpusu veido četrdesmit astoņas kosmētikas un ādas kopšanas uzņēmuma mājas lapas, kas atlasītas no septiņpadsmit dažādām pasaules valstīm. Rezultāti liecina, ka krāsu izvēle ir atkarīga no ģeogrāfiskās atrašanās vietas, kultūras fona, personīgajām vēlmēm un uzņēmuma vispārīgajām īpašībām. Noslēgumā jāsaka, ka nav konstatēta priekšroka konkrētas krāsas izmantošanai noteiktā apgabalā vai vienas krāsas izmantošanai konkrētā nozarē.
 
The Bachelor's paper presents the theoretical and empirical study of using colours in business intercultural communication. The research is aimed to analyse the differences and similarities in the use of colours by companies on their web pages from culturally and geographically close and distant countries. The literature review and comparative analysis of advertisements are applied to the research. The corpus of analysis consists of forty-eight websites of cosmetics and skincare companies selected from seventeen different countries around the world. The results show that the colour choice depends on geographical location, cultural background, personal preferences, and the general characteristics of the company. In conclusion, there is no common preference for using particular colour in a specific area or the use of one colour for a specific business.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59533
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV