Angļu valodas lasīšanas mācību materiālu teorētiskā pamatojuma analīze

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Lasīšanas prasmju un iemaņu attīstīšana ietver vairākas lingvistikas dimensijas, tāpēc efektīvu valodas mācību materiālu izstrāde ir ļoti svarīga, lai apgūtu lasītprasmi. Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai ievērojamu izdevniecību mācību materiāli atbilst lasītprasmes attīstības teorētiskajam ietvaram. Kā līdzeklis pētījuma mērķa sasniegšanai tiek izmantota B1/Intermediate līmeņa mācību materiālu uzdevumu kvalitatīvā teorētiskā pamatojuma analīze. Pētījuma rezultāti atklāj, ka publicētajos lasīšanas mācību materiālos tiek izmantoti dažādi līdzekļi, lai atbalstītu izglītojamo lasīšanas paņēmienu izpēti un vingrināšanu. Tiek secināts, ka analizētie uzdevumi atbilst teorētiskajām atziņām un ir efektīvi pedagoģisko mērķu sasniegšanā.
Development of reading skills and competences involves multiple dimensions of linguistics, making design of effective language teaching materials crucial to learning how to read. The aim of this research is to establish whether teaching materials from prominent publishers conform to the theoretical framework of reading skills development. Construct qualitative analysis of B1/Intermediate teaching materials’ tasks is utilized as means to achieve the research goal. Research results reveal that published reading teaching materials apply various means to support learners’ exploration and exercise of reading techniques. It is concluded that the analyzed tasks agree with theoretical findings and are effective in achieving their pedagogic goals.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By