Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorLeitāne, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-19T10:21:18Z
dc.date.available2015-03-19T10:21:18Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15228en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5981
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Latvijas Republikas prezidenta Valda Zatlera tēls dienas presē „Latvijas Avīze”, „Diena”, „Neatkarīgā Rīta Avīze”, „Čas” un „Vesti Segodnja” (2007. gada jūnijs – 2010. gada marts), par galveno teorētisko bāzi izmantojot Klausa Mertena tēla veidošanās teoriju. Mūsdienu informācijas sabiedrībā masu mediji spēlē galveno lomu priekšstatu veidošanās procesā par notikumiem, vietām un cilvēkiem, tomēr ne vienmēr šo priekšstatu veidošana balstās uz patiesiem notikumiem. Bieži vien aktuālā īstenība sastāv no mediju radītās īstenības + reālās īstenības. Līdzīgi tiek veidoti arī tēli, kuri sastāv no priekšstatu sistēmām. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta tēlu veidošanās teorija, tēla uztvere un struktūra, īstenības konstruēšana, kā arī – politiskais tēls un politiskās sabiedriskās attiecības. Metodoloģijā tiek aprakstīta Č. Osguda semantiskais diferenciālis, kurš tiks izmantots, analizējot „Latvijas Avīze”, „Diena”, „Neatkarīgā Rīta Avīze”, „Čas” un „Vesti Segodnja” publikācijas par Valdi Zatleru. Mērķis – noskaidrot, kāds ir Valsts prezidenta tēls medijos, salīdzināt atšķirības tēla konstruēšanā dažādos laikrakstos. Atslēgas vārdi: tēls, prese, politikaen_US
dc.description.abstractThe topic of the bachelor paper is „The image of prezident of Latvia in the day’s newspapers „Latvijas Avīze”, „Diena”, „Neatkarīgā Rīta Avīze”, „Čas” and „Vesti Segodnja” (2007. June – 2010. Marth)”, as main theoretical base using the Klaus Marten image appear theory. In public of modern information mass psychics in a game in an appear of presentations of the main catches process for events, placed and men, however not always form of this concept leans on facts. Often the actual reality is from the reality created by psychics + the real realities. Images, which are from the systems of concept, are alike formed also. In theoretical part is examined the theory of creation of image, image’s perception and structure, reality constructing, as also – the political image and political public relations. In methodology described The Osguda semantic differential, which will be used, analysing „Latvijas Avīze”, „Diena”, „Neatkarīgā Rīta Avīze”, „Čas” and „Vesti Segodnja” publications for V. Zatler. Purpose – to find out, what appearance of State president in psychics, to compare in the difference image constructing in various newspapers. Kaywords: image, press, politicen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas Republikas prezidenta Valda Zatlera tēls dienas presē "Latvijas Avīze", "Diena", "Neatkarīgā Rīta Avīze", "Čas" un "Vesti Segodnja" (2007. gada jūnijs - 2010. gada marts)en_US
dc.title.alternativeThe image of Latvia Republic's prezident Valdis Zatlers in daily newspapers "Latvijas Avīze", "Diena", "Neatkarīgā Rīta Avīze", "Čas" and "Vesti Segodnja" (June 2007 - March 2010)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record