Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Aira
dc.contributor.authorSpēlmane, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-30T01:01:56Z
dc.date.available2022-06-30T01:01:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89690
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59970
dc.description.abstractSkolēni ir atšķirīgi viens no otra, un dažādi ir veidi, kā viņi vislabāk apgūst mācību saturu. Skolotāji diezgan bieži saskaras ar “sliktu” uzvedību klasē, vai skolēnu neieinteresētību un neiesaistīšanos mācību darbā, un viens no galvenajiem iemesliem daudzkārt ir neveiksmīgi izvēlētas mācību metodes un vienveidīgi izplānota mācību stunda. Šajā darbā ir apskatīta diferenciācijas pieeja, tās ieviešana mācību stundās, un kāda ir skolēnu iesaiste un aktivitāte, diferencējot mācību procesu. Šī darba mērķis ir pētīt un analizēt diferenciāciju un tās ietekmi uz katra skolēna mācīšanos matemātikas stundās. Pētījuma rezultāti: Tika izpētīta diferenciācija, un tās ietekme uz skolēniem. Aptaujas rezultātā tika iegūti skolotāju viedokļi par diferenciāciju un tās izmantošanu stundās. Tika izstrādāti un aprobēti metodiskie materiāli diferencēta matemātikas mācību procesa realizācijai 7.klasē, kā arī izveidoti metodiskie ieteikumi diferencēta procesa organizēšanai
dc.description.abstractStudents are different from each other and there are different ways in which they best learn the content of the curriculum. Teachers are quite often confronted with 'bad' behavior in the classroom, or students disinterest and lack of involvement in teaching, and one of the main reasons is often the poor choice of teaching methods and monotonously planned lessons. This work looks at the differentiation approach, its introduction into teaching lessons, and the involvement and activity of students in the differentiated learning process. The aim of this work is to study and analyze differentiation and its impact on each student's learning in mathematics. Results of the study: Differentiation and its effects on students were studied. The survey provided teachers' views on differentiation and its use in class. Methodological materials for the implementation of a differentiated mathematics teaching process in the 7th grade were developed and tested, as well as methodological recommendations for the organization of a differentiated process were developed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdiferenciācija
dc.subjectdiferencējamie elementi
dc.subjectmatemātikas mācību process
dc.subjectvecumposmu īpatnības
dc.subjectuztveres veidi
dc.titleDiferencēts mācību process matemātikā 7. klasē
dc.title.alternativeDifferentiated learning process in mathematics in 7th grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record