Dzelzceļa pārbrauktuves automatizētas uzraudzības programmatūras izveides risinājums
Автор
Egliens, Haralds
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Greitāns, Modris
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pārbrauktuves barjeru un signālu galvenais uzdevums ir novērst sadursmes uz pārbrauktuves. Tomēr gadās, ka transporta līdzeklis apstājas tieši uz pārbrauktuves. Lai reaģētu uz šādām situācijām, darba mērķis ir ieviest risinājumu, kas kontrolē situāciju uz pārbrauktuves un informē par tās stāvokli. Darba teorētiskā daļā tiek noskaidrotas risinājuma prasības, apskatīti eksistējošie risinājumi, veikta to analīze un salīdzinājums; izpētīta aktuālā literatūra, analizētas risinājuma darbību algoritmi; definēts risinājuma variants. Darba praktiskajā daļā tiek ieviests risinājums, aprakstīts ieviestais risinājums un aprakstīti veiktie pētījumi. Darbā tika īstenots dzelzceļa pārbrauktuves pārraudzības modulis un veikti veiktspējas un pareizības novērtēšanas pētījumi. Darbs sastāv no 69 lapaspusēm un 28 attēliem. The main purpose of railway crossing barriers and signals is to prevent collisions at level crossings. However, it happens that a vehicle stops right on the level crossing. To react to such situations, the aim of the thesis is to implement a solution that monitors the situation on the railway crossing and informs about its condition. The theoretical part of the thesis identifies the requirements of the solution, reviews the existing solutions, analyses and compares them; studies the current literature, analyses the algorithms of the solution operations; defines the solution. The practical part of the thesis implements the solution, describes the implemented solution and describes the research carried out. The railway crossing monitoring module is implemented and studies are carried out to test the performance and correctness of the module. The thesis consists of 69 pages and 28 figures.