• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmu attēlošana lietotājiem, kuri izmanto reklāmu bloķētājus

Thumbnail
Открыть
302-89345-Cinitis_Emils_ec18022.pdf (6.082Mb)
Автор
Cinītis, Emīls
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Zuters, Jānis
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Iepriekš veiktā pētījumā ir secināts, ka 47% no Latvijā dzīvojošiem respondentiem izmanto kādu reklāmu bloķētāju, tādēļ šī darba mērķis ir apkopot un izpētīt reklāmu bloķētāju darbības galvenos principus un vispārējo sistēmu ar nolūku apiet to uzliktos ierobežojumus. Darba ietvaros tika pētīts, kā tiek attēlotas reklāmas un kā reklāmu bloķētāji tās atpazīst un neattēlot lietotājiem. Tika apskatīti dažādi eksistējoši risinājumi, kuri ļauj attēlot reklāmas lietotājiem ar reklāmu bloķētāju. Apskatot eksistējošos risinājumus un to priekšrocības un trūkumus, tika aprakstīts un daļēji izstrādāts piedāvātais risinājums, kurš attēlo reklāmas iespējami vairāk lietotājiem.
 
A previous study concluded that 47% of respondents living in Latvia use an ad blocker, so the aim of this study is to summarize and study the main principles of ad blockers and the general system in order to circumvent their restrictions. The study looked at how ads are displayed and how ad blockers recognize and do not display them to users. Various existing solutions that allow ads to be displayed to users with an ad blocker were reviewed. Looking at the existing solutions and their advantages and disadvantages, the proposed solution, which displays ads to as many users as possible, was described and partially developed.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60043
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV