Mārketinga komunikācija Latvijas Lauksaimniecības universitātes Fundamentālajā bibliotēkā
Autor
Dance, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Cīrule, Sandra
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācija Latvijas Lauksaimniecības universitātes Fundamentālajā bibliotēkā”. Darba mērķis ir izpētīt šīs bibliotēkas veidoto mārketinga komunikāciju ar lietotājiem un sabiedrību, un ar respondentu viedokļu palīdzību noskaidrot bibliotēkas mārketinga efektivitāti. Darba teorētisko bāzi veido mārketinga orientācijas teorija, mārketings, mārketinga komunikācija un mārketinga komunikācijas bibliotēkās. Pētījuma metodoloģijā autore pievērsās kontentanalīzei un aptaujai. Iegūtie dati tika apkopoti, veikta to analīze un secinājumi. Tika noskaidrots, ka LLU Fundamentālās bibliotēkas mārketinga komunikācijas efektivitāte ir daļēji pietiekama. Bachelor’s thesis title is “Marketing communication in Latvia University of Life Sciences and Technologies Fundamental Library”. The aim of this thesis is to research this libraries marketing communication with its users and with the help of the respondents find out the efficiency of the libraries marketing. The theoretical base of work is composed of a marketing orientation theory, marketing, marketing communication and marketing communication in libraries. In the study methodology, the author focused on content analysis and survey. The obtained data were collected and analysed. The effectiveness of the marketing communications of the LLU Fundamental Library was found to be partly sufficient.