• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācija Latvijas Lauksaimniecības universitātes Fundamentālajā bibliotēkā

Thumbnail
Öffnen
309-87749-Dance_Paula_pd19013.pdf (2.040Mb)
Autor
Dance, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Cīrule, Sandra
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācija Latvijas Lauksaimniecības universitātes Fundamentālajā bibliotēkā”. Darba mērķis ir izpētīt šīs bibliotēkas veidoto mārketinga komunikāciju ar lietotājiem un sabiedrību, un ar respondentu viedokļu palīdzību noskaidrot bibliotēkas mārketinga efektivitāti. Darba teorētisko bāzi veido mārketinga orientācijas teorija, mārketings, mārketinga komunikācija un mārketinga komunikācijas bibliotēkās. Pētījuma metodoloģijā autore pievērsās kontentanalīzei un aptaujai. Iegūtie dati tika apkopoti, veikta to analīze un secinājumi. Tika noskaidrots, ka LLU Fundamentālās bibliotēkas mārketinga komunikācijas efektivitāte ir daļēji pietiekama.
 
Bachelor’s thesis title is “Marketing communication in Latvia University of Life Sciences and Technologies Fundamental Library”. The aim of this thesis is to research this libraries marketing communication with its users and with the help of the respondents find out the efficiency of the libraries marketing. The theoretical base of work is composed of a marketing orientation theory, marketing, marketing communication and marketing communication in libraries. In the study methodology, the author focused on content analysis and survey. The obtained data were collected and analysed. The effectiveness of the marketing communications of the LLU Fundamental Library was found to be partly sufficient.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60171
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV