• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Politiskā komunikācija pašvaldību vēlēšanās valstspilsētās 2021. gadā. Jaunās konservatīvās partijas gadījums

Thumbnail
Открыть
309-88440-Strautina_Sabine_ss19118.pdf (1.899Mb)
Автор
Strautiņa, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stučka, Malvīne
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā “Politiskā komunikācija pašvaldību vēlēšanās valstspilsētās 2021.gadā. Jaunās konservatīvās partijas gadījums” pētīts, kā Jaunās konservatīvās partijas valstspilsētu nodaļas komunicēja sociālajā medijā priekšvēlēšanu periodā. Teorētisko pamatu veido politiskās komunikācijas, interneta ietekme uz to un teorijas apkopojums par politisko komunikāciju priekšvēlēšanu laikā. Pētījuma empīriskā daļa sastāv no deviņām kodēšanas matricām un to analīzes. Darbā secināts, ka Jaunās konservatīvās partijas politiskā komunikācija priekšvēlēšanu periodā pirms 2021. gada pašvaldību vēlēšanām tika fokusēta uz mārketinga nodrošināšanu gan nacionālā līmeņa partijai, gan pašvaldības līmeņa partijas kandidātiem.
 
The bachelor’s thesis “Political communication in the municipal elections in 2021 in the state cities. The case of the new conservative party” focus is how the branches of the New Conservative Party communicated on social media during the pre-election period. The theoretical basis is formed by theories about political communication, the influence of the Internet and political communication during the pre-election period. The empirical part of the study consists of nine coding matrices and their analysis. The paper concludes that the political communication of the New Conservative Party in the pre-election period before the municipal elections of 2021 was focused on providing marketing both at the national level for the party and at the municipal level for candidates.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60191
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV