• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Populisma līmeņa izvērtējums jaundibināto politisko partiju komunikācijā Latvijā

Thumbnail
Открыть
309-88557-Priedolina_Elizabete_ep19047.pdf (751.6Kb)
Автор
Priedoliņa, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kjakste, Aleksandra
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba nosaukums ir “Populisma līmeņa izvērtējums jaundibināto politisko partiju komunikācijā Latvijā”. Darba mērķis ir noteikt populisma līmeņus jaundibināto politisko partiju komunikācijā Latvijā. Darba uzdevumi ietver temata teorētiskā rāmja izstrādi, kurā apkopotas populisma iezīmes, darbības sfēras, populistisku līderu komunikācijas iezīmes un sociālo mediju izmantošana politiskās komunikācijas veidošanā; jaundibināto politisko partiju “Katram un katrai” un “Latvija pirmajā vietā” manifestu, rezolūciju, vēlēšanu programmu un publicēto video materiālu analīzi, nosakot kādas populistiskas komunikācijas pazīmes ir novērojamas partiju politiskajā komunikācijā un sabiedrībai sniegtajos vēstījumos. Bakalaura darba pētnieciskajā daļā tiks izmantota kontentalīze.
 
The title of the bachelor thesis is “Assessment of the levels of populism in the communication of newly established political parties in Latvia”. The aim of the thesis is to determine the levels of populism in the communication of newly established political parties in Latvia. Tasks include providing a theoretical framework of the topic, which summarizes the features of populism, spheres of activity, communication features of populist leaders and the use of social media in the formation of political communication; an analysis of the manifestos, resolutions, election programs and video materials of the newly established political parties “For each and every one” and “Latvia in the first place”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60201
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV